مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

تعریض خیابان امام ماکو از اولویت های اصلی سازمان است

فروزان: خیابان امام ماکو با وضعیت موجود به یکی از مشکلات و معضلات اساسی شهروندان ماکویی تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار برنا از ماکو مهندس فروزان با اعلام این مطلب گفت : خیابان امام ماکو با وضعیت موجود به یکی از مشکلات و معضلات اساسی شهروندان ماکویی تبدیل شده است .

وی با اشاره به اهمیت این تعریض و اتمام اجرای طرح تعریض خیابان امام ماکو افزود : تلاش تمامی مدیران سازمان منطقه آزاد خدمت به مردم منطقه برای رفاه و آسایش است .

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو از شروع مصالحه و معاوضه با صاحبان اماکن مسکونی و تجاری حاشیه خیابان امام ماکو خبر داد و گفت : تلاش داریم تا با معاوضه اماکن و زمینهای کنار خیابان امام ماکو با زمین های تهیه شده برای بازارچه تجاری در سایت (ب) به روند تعریض خیابان امام ماکو سرعت بیشتری داده شود .

وی با تاکید براین که تمامی صاحبان املاک مطمئن باشند که در امر مصالحه و معاوضه عدالت رعایت خواهد شد تصریح کرد : در صورت قبول صاحبان املاک با مصالحه و معاوضه هر چه سریعتر به امر تعریض باقی مانده خیابان امام ماکو اقدام خواهد شد .

مهندس فروزان میزان باقی مانده از طرح تعریض خیابان امام ماکو را تنها 500 متر اعلام کرد و خاطر نشان ساخت : این میزان طرح باقی مانده در مرکز شهر واقع شده و انتظار می رود صاحبان املاک برای رعایت حال سایر شهروندان هر چه سریعتر و با میل و رغبت خود با منطقه آزاد ماکو مصالحه نمایند .

ماکو