رئیس اداره صنعت و تجارت انزلی:

بیش از ۲۰۰ فروش فوق‌العاده بهاره در فروشگاه‌های انزلی آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان انزلی از برپایی نمایشگاه بهاره این شهرستان در ۱۷ اسفندماه خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰ فروش فوق‌العاده ویژه نوروز در سطح فروشگاه‌های شهرستان انزلی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از انزلی، علی خودکار ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برپایی هم زمان نمایشگاه بهاره و بیش از 200 فروش فوق العاده در سطح فروشگاه‌های این شهرستان در ایام پایانی سال خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تلاش دولت در راستای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی مردم در آستانه ایام پایانی 100 غرفه عرضه و فروش کالا در نمایشگاه بهاره انزلی خبر برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از 17 اسفند آغاز و تا ساعات پایانی سال خرید برای عموم مردم آزاد است، افزود: انواع اقلام مورد نیاز اعم از پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی، خشکبار و آجیل و میوه با 15 درصد کمتر از قیمت بازار به شهروندان عرضه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان انزلی از آغاز به کار بیش از 200 فروش فوق العاده با تخفیف 15 درصدی در این شهرستان خبر داد و گفت: علاوه بر برپایی فروش‌های فوق العاده در سطح شهرستان، فروش فوق العاده در فروشگاه‌های واقع در بازاچه گیلار انزلی برپا می‌شود.

خودکار با اشاره به اجرای طرح  نظارتی ویژه نوروز در این شهرستان، خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری بازرسان اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان، اداره تعزیرات، میراث فرهنگی و گردشگری، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها و از 15 اسفند به مدت یک ماه با هدف پایش مستمر بازار عرضه و تقاضا و تشدید بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی اجرا می‌شود.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه و فروش کالا و یا ارائه خدمات از مراکز مختلف، گزارشات و شکایات خود را به سامانه شبانه‌روزی ستاد خبری 124 و یا شماره 44421302 اداره صنعت، معدن و تجارت و یا شماره 44545952 بازرسی اتاق اصناف شهرستان بندرانزلی اطلاع دهند.

انزلی