برگزاری نشست طرح توسعه شهرک سلامت در کیش

نشست طرح توسعه شهرک سلامت با حضور معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه گذاران خارجی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نشست با حضور دکتر جیرفتی معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش، نمایندگان خارجی سرمایه گذاران و سازندگان بیمارستان های تخصصی و مسئولان بیمارستان کیش چهارشنبه 23 دی ماه در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

بنابر این گزارش، به موجب این طرح و در صورت حصول توافق، شهرک سلامت کیش واقع در جنوب جزیره با امکانات و تجهیزات استاندارد جهانی همراه با ارائه خدمات پزشکی با بالاترین کیفیت و پایین ترین هزینه در منطقه ساخته خواهد شد که در صورت ساخت و بهره برداری این شهرک، شاهد رونق گردشگری سلامت در جزیره خواهیم  بود.

همزمان با طرح توسعه شهرک سلامت، مدل بهره برداری و اقتصادی پروژه نیز طراحی شده که توانمندی بازگشت سرمایه را به اندازه کافی دارا باشد.

 همچنین در این نشست مقرر شد گروه سازنده خارجی این طرح که علاوه بر تخصص های پزشکی و بیمارستانی، تخصص های اقتصادی و کسب و کار را نیز دارا می باشند، بخش عمده ای از بازار هدف و ورود و خروج گردشگر سلامت را از کشورهای خارجی به جزیره کیش تأمین می کند.

شایان ذکر است که ویژگی شاخص شهرک سلامت در کیش به نسبت کشورهای منطقه، وجود پزشکان متخصص و توانمند ایرانی هم سطح با متخصصان اروپایی است که این ویژگی، در آینده ای نزدیک، قابلیت رقابت در منطقه را ایجاد خواهد کرد.