برگزاري 4 دوره آموزشي در مرکز همایش های بین المللی کیش

مركز همايش هاي بين المللي كيش شهريور امسال ميزبان برگزاري 4 دوره آموزشي است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در شهریور امسال دوره های آموزشی براوات اسنادی، دو دوره مدیریت استرس و سمینار نو و نوردیسک در مركز همايش هاي بين المللي كيش برگزار می شود.

در دوره آموزشي بروات اسنادي كه 10 و 11 شهريور در اين مركز برگزار مي شود شركت كنندگان با چگونگي انجام معاملات تجاري از طريق بروات اسنادي آشنا مي شوند. لازم به ذكر است در تجارت بين الملل معامله اسناد علاوه بر روش اعتبارات اسنادي از طريق بروات اسنادي نيز انجام مي شود. ارسال اسناد صادراتی صدور کالا علاوه بر روش دریافت اعتبار اسنادی صادراتی از فروشنده به روش برات اسنادی نیز امکان پذیر است.

مقررات حاکم بر این بخش مقررات متحدالشکل بروات وصولی (URC522) اتاق بازرگانی بین المللی و دستورالعمل های داخلی بانک  صادر كننده می باشد.

دوره آموزش مديريت استرس نيز در دو مرحله ودر روزهاي 11 و18 شهريور با هدف آشنایی شركت كنندگان با انواع استرس و راهکارهای عمومی برخورد و کاهش آن در مركز همايش هاي بين المللي كيش برگزار مي شود.فرايند استرس و عوامل استرس زا، ارزيابي توانايي هاي فردي در مديريت استرس و مهارت پروری در برخورد و هدایت استرس از جمله مباحثي اين دوره آموزشي است.

سمينار نوو نورديسك نيز با حضور فعالان عرصه توليد دارو و نمايندگان شركت نوو نورديسك، بزرگترين شركت توليد دارو در دانمارك  13 تا 16 شهريور در اين مركز بين المللي برگزار مي شود.

آزمون جامع دوره آموزشي نيز يكي ديگر از برنامه هايي است كه 17 شهريور در مركز همايش هاي بين المللي كيش برگزار خواهد شد.

گفتنی است، مرکز همایش های بین المللی کیش با  6 سالن خلیج فارس، این سینا، رازی، خوارزمی، ملاصدرا و ابوریحان  همراه با امکانات جانبی مجهز، در طول سال ميزبان برگزاري ده ها همایش ، نشست علمي و کارگروه های تخصصی داخلي و بين المللي است.