برنامه هاي شاد نوروزي كيش ويژه مخاطبان گروه هاي سني مختلف:

برنامه هاي شاد و متنوع نوروزي كيش با توجه به سليقه گردشگران در گروه هاي سني مختلف اجرا مي شود

امسال در جشن هاي نوروزي كيش با هدف توجه به سليقه گردشگران در گروه هاي سني مختلف مسابقات شاد و مهيجي برگزار مي شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به فرا رسیدن سال نو و تعطيلات نوروز به منظور ایجاد اوقاتی شاد و به یاد ماندنی براي گردشگران و ساكنان كيش برنامه های مهيج و سرگرم كننده اي برای تمام گروه های سنی تدارك ديده شده است.

بنابر این گزارش، جشنواره بازی و سرگرمی با انواع بازی های سنتی، حرکتی، فکری و مهارتی  و همچنین نمایشگاه بهارانه با غرفه های کودک و نوجوان، کار آفرینی، صنایع دستی هنرمندان و مشاوره فردی و خانوادگی از 28 اسفند  تا 12 فروردین 96 در پارک ساحلی ماهیگیر برگزار می شود. علاقمندان مي توانند در اين مدت هر روز  از ساعت 18 تا 23  از برنامه هاي شادي كه در اين بخش از نوار ساحلي كيش برگزار مي شود استفاده كنند.

همچنین در همین مدت با هدف ایجاد هیجان و نشاط مسابقات مجسمه های ماسه ای و طناب کشی هر روز از ساعت 16 تا 19 در ساحل پارک ماهیگیر برگزار می شود.

2 ایستگاه هاي هنر نيز در پارك هاي ساحلي مرجان و ماهيگير برپا شده است كه هر روز از ساعت20 در پارک ساحلی مرجان و از ساعت 21 در پارک ساحلی ماهیگیر  با اجرای برنامه های شاد و متنوع هنری از گردشگران پذيرايي مي شود.

شایان ذکر است، این برنامه های متنوع از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی با هدف ایجاد شادی و نشاط در ایام نوروز بین ساکنان و گردشگران جزیره کیش اجرا می شود.