محمدرضا محمدی مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش:

برنامه ای که از حمایت مردم برخوردار نباشد، پایدار نخواهد بود

طی دیداری صمیمانه، مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش از دفتر روزنامه اخبار کیش بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، محمدرضا محمدی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش صبح روز دوشنبه 16 بهمن ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با کارکنان دفتر روزنامه اخبار کیش، بر همدلی و همراهی مردم با رسانه ها و مسئولان در رفع مشکلات جزیره تاکید کرد.

محمدی با بیان اینکه مسولان باید پاسخگوی نیازها و انتظارات مردم باشند، اظهار داشت: باید با همت و تلاش روز افزون در جهت رفع مشکلات موجود، رضایت حداکثری شهروندان را جلب کنیم.

وی ضمن اشاره به یکی از مهمترین ماموریت های نظام حاکمیتی هر جامعه مبنی بر تحصیل رضایت شهروندان، تاکید کرد: در جزیره کیش نیز باید تمامی مقدورات، منابع و برنامه ها برای شهروندان توصیف و تبیین شود و بازه های زمانی مناسب نیز به ارائه گزارش عملکرد پرداخت. در این راستا رسانه ها می توانند به عنوان کانال ارتباطی بین مردم و مسئولان نقش موثر و مثبتی را ایفا کنند.

محمدی در ادامه از رسانه ها به عنوان سرمایه های با ارزش هر جامعه یاد کرد و گفت: رسانه ها بهترین ظرفیت برای تعمیق ارتباط بین مردم و مسولان هستند.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش با تاکید بر اینکه برنامه ای که از حمایت مردم برخوردار نباشد، برنامه ای پایدار در اجرا نخواهد بود، افزود: مسولان موظفند در اولویت سنجی اقدامات، از مطالبات بحق مردم مطلع شوند و در جهت تدوین و اجرای پروژه های مورد نیاز مردم، برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به ایجاد و استقرار اداره برنامه ریزی در شرکت عمران، آب و خدمات کیش، گفت: این اداره موظف است در سریع ترین زمان ممکن چشم اندازهای تعالی سیستم، اهداف و تکالیف ماموریتی مسولان این شرکت را استخراج کند. در این راستا رسانه ها می توانند کانال ارتباطی خوبی برای ارتباط بین مردم و مسولان حوزه های مختلف این شرکت برقرار سازند تا انتظارات مردم در تدوین برنامه ها لحاظ شود.

وی ضمن اشاره به تکالیف قانونی و حقوقی مسولان در انجام امور مختلف، بر لزوم ایجاد همدلی بین شهروندان و مسولان مبتنی بر مقدورات و امکانات موجود، تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش با اعلام اینکه تیم مدیریتی جدید جزیره در شرایط نا مساعد اقتصادی، به جزیره ورود کردند، گفت: این تیم با دقت نظر و با توجه به منابع مالی موجود، سعی در برآوردن خواسته ها و نیازهای بحق شهروندان را دارند و با پیش بینی راهکار های مناسب به رفع مشکلات جزیره نشینان، تلاش و فعالیت می کنند.

محمدی در این دیدار از بخش های مختلف از جمله تحریریه و استودیوی عکاسی، ضبط و ساخت فیلم و تیزر دفتر روزنامه اخبار کیش بازدید کرد و به سوالات خبرنگاران بخش تحریریه در خصوص مسایل مختلف جزیره در حوزه فعالیت شرکت عمران، آب و خدمات کیش پاسخ داد.