برد خانگی کیان شاهین کیش

تیم فوتبال کیان شاهین کیش در یک بازی خانگی میهمان خود، تیم سپید رود رشت را با یک شکست بدرقه کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور یک دیدار از ساعت 14 و 15 دقیقه دیروز در زمین شماره یک مجموعه ورزشی المپیک کیش بین تیم های کیان شاهین کیش و سپید رود رشت برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر 2 به نفع میزبان به پایان رسید.

 بنابر این گزارش، اولین گل بازی را احمد فلاح در دقیقه 22 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد تا شاهین کیش با یک گل با انگیزه تر بازی کند. ولی 20 دقیقه بعد در دقیقه 42 بازی میعاد یزدانی گل تساوی سپید رود را وارد دروازه حریف کرد تا دو تیم در پایان نیمه نخست با تساوی یک بر یک به رختکن بروند. 

 همچنین در نیمه دوم  محمد همرنگ در دقیقه 58 گل برتری تیم سپید رود را وارد دروازه حریف کرد تا این تیم 2 بر یک پیشی بگیرد،  ولی  شهاب شهدادی نژاد در دقیقه 70  باز هم بازی را به تساوی کشاند .

در پایان 90 دقیقه قانونی و زمانی که همه چیز حکایت از یک تساوی را داشت، احمد فلاح توانست در دقیقه 91 وقت اضافه گل دوم خود و گل پیروزی تیمش را وارد دروازه حریف کرده تا شاهین کیش اولین برد خود را در خانه بدست آورد.

درحال حاضر کیان شاهین کیش از مجموعه 7 دیدار خود با 1 برد، 3 تساوی، 3 باخت، 8 گل زده، 12 گل خورده و تفاضل 4- درمکان نهم جدول گروه خود قرار دارد.