ایران بر سکوی نخست اسنوکر آسیا ایستاد

سومین دوره مسابقات تیمی اسنوکرقهرمانی آسیا با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ در مرحله نیمه نهایی مسابقات اسنوکر تیمی قهرمانی آسیا یکشنبه 10 خرداد 2 دیدار برگزار شد تا 2 تیم صعود کننده به مسابقه نهایی رقابتها شناخته شوند.

در این دیدارها ایرانA با ترکیب امیر سرخوش و سهیل واحدی موفق شد پاکستان B را با نتیجه 3 بر یک شکست دهند و ایران B متشکل از علی قره گوزلو و احسان حیدری نژاد نیز با همین نتیجه پاکستان A را از پیش رو برداشت تا هر 2 تیم فینالیست ایرانی باشند.

از ساعت 15 در فینال مسابقات اسنوکر تیمی قهرمانی آسیا که برای اولین بار 2 تیم از یک کشور به آن راه یافته بودند، تیم ایران A با ترکیب سهیل واحدی و امیر سرخوش به مصاف ایران B متشکل از علی قره گوزلو و احسان حیدری نژاد رفتند که در نهایت ایران A توانست با نتیجه 3 بر صفر پیروز شده و به مقام قهرمانی برسد.

ضمنا تیمهای پاکستان A و B که در دیدار نیمه نهایی شکست خورده بودند هم به طور مشترک به مقام سوم رسیدند.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز نفرات برتر پس از برگزاری بازی فینال با حضور رئیس فدراسیون اسنوکر وبیلیارد کشورمان، مبارک الخیارین رئیس کنفدراسیون بیلیارد آسیا، میشل الخوری دبیرکل کنفدراسیون بیلیارد آسیا ومسئولان سازمان منطقه آزاد کیش درسالن چند منظوره المپیک برگزار شد.