ارسال اولین محموله کمک‌های مردم کیش به مناطق زلزله زده

اولين محموله كمك هاي مردمي از جزيره كيش، توسط یک فروند هواپیمای بويينگ كيش‌ایر عصر امروز به مقصد كرمانشاه ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی وامور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پی وقوع زلزله در غرب کشور و همراه با مردم سراسر ایران، کیشوندان نیز به منظور یاری‌رسانی به هموطنان زلزله ‌زده آستین همت بالا زدند.

داود کرمی، قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش از استقبال خوب مردم براي كمك رساني به هوطنان زلزله‌ زده خبر داد .

وی با اشاره به تماس تلفني مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با استاندار کرمانشاه در ساعات نخست وقوع زلزله گفت: در اين تماس، دكتر انصاري لاري در خصوص اعزام هر نوع كمكي به استان كرمانشاه اعلام آمادگي كرد و بلافاصله براي جمع‌آوري مايحتاج ضروري زلزله زدگان به جوامع و اصناف كيش اطلاع‌رساني شد.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد كيش كه با حضور در فرودگاه جزيره از نزديك ناظر روند بسته‌بندي و ارسال كمك‌هاي جمع آوري شده براي زلزله زدگان بود افزود: مردم، كسبه و بخش خصوصي همكاري بسيار خوبی در جمع‌آوری کمک‌های مردمی داشتند؛ با برآوردهاي انجام شده بيش از ٧ ميليارد و ٦٣٠ ميليون ريال اقلام ضروري شامل چادر، پتو، پوشاك و مواد خوراكي جمع آوري شد که به كرمانشاه اعزام مي‌شود.

لازم به ذکر است سازمان منطقه آزاد كيش علاوه بر تخصيص هواپيماي كيش اير برای انتقال محموله‌هاي كمك به زلزله‌زدگان بيش از هفتصد چادر اقامتي و 2500 تخته پتو نيز براي كمك‌رساني به آسيب ديدگان كرمانشاه ارسال كرد.

در پرواز فوق تعدادي از امدادگران هلال احمر، آتش‌نشانان كيش و همکارانی از سازمان منطقه آزاد کیش نيز حضور داشتند.