آغاز ورود شركت كنندگان رالی تور خانواده كیش از 25اسفند

ثبت نام از شركت كنندگان در جشنواره بهاري رالی تور خانواده کیش در نوروز 94 آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در جشنواره بهاري رالي تور خانواده كيش شركت كنندگان از مزايايي همچون معافيت پرداخت عوارض ورود خودرو، دريافت 20 تا 50 درصد تخفيف خريد و دريافت 50 درصد هزينه براي شركت كنندگان برگزار مي شود.

با دستور دكتر مونسان مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش، شركت كنندگان در جشنواره بهاري رالی تور کیش از پرداخت يك ميليون ريال عوارض ورودی خودرو به جزیره کیش معاف هستند.

علاقه مندان به شركت در اين دوره از رالي تور خانواده كيش، براي برخورداري از تخفيف و امتيازات پس از ثبت نام در سايت جشنواره مي توانند از تاريخ 25 اسفند براي دريافت كارت رالي تور سپه به شعب بانك سپه مراجعه نمايند.

کسانی که ثبت نام موفق آمیزی داشته و کارت رالی تور خانواده کیش را از داخل منوی کاربری خود پرینت گرفته اند ، بدون نياز به ارسال مدارك، برای دریافت کارت رالی تور سپه می توانند با در دست داشتن کارت پرینت گرفته شده و شناسنامه و کارت ملی خود به یکی از شعب بانک سپه مراجعه کرده و اقدام به صدور کارت رالی تور سپه کنند.

این کارت برای تمامی ثبت نام کنندگان جشنواره رالی صادر و امکانات تمامی کارتهای ATM  را داراست و مازاد بر آن بانک سپه به ازای مقدار کارکرد این کارت امتیازات ویژه ای همچون سفر رایگان به کیش شامل هزینه بلیط هواپیما و اسکان رایگان را عهده دار می گردد.

جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نيز برای دارندگان کارت رالی کیش سپه در قالب تخفیف های ویژه صندوقچه گردشگری کیش، ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف کالا و پوشاک در نظر گرفته است.

علاقه مندان به شركت در جشنواره بهاري رالي تور خانواده كيش مي توانند براي ثبت نام و كسب اطلاعات بيشتر به پايگاه اطلاع رساني جشنواره به نشاني www.famiraly.ir   مراجعه نمايند.