29 شهریور؛ برگزاری مراسم قرعه کشی آپارتمان و خودروهای بیستمین جشنواره تابستانی کیش

برندگان خوش شانس دو خودرو و آپارتمان بیستمین جشنواره تابستانی کیش 29 شهریور مشخص می شوند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بیستمین جشنواره تابستانی کیش 29 شهریور با انجام قرعه کشی دو دستگاه خودروی نیسان کیکس و یک واحد آپارتمان به پایان می رسد.

در مراسم اختتامیه بین 800 کاندید خودروی نیسان که از فروشندگان غرفه های بازارهای جزیره کیش هستند یک نفر برنده خوش شانس این خودرو خواهد شد.

همچنین دومین خودروی نیسان کیکس بین مالکان غرفه که دارنده دستگاههای کارتخوان تجارت الکترونیک پارسیان هستند قرعه کشی می شود. دو دستگاه خودروی اهدایی توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان درراستای ترغیب فروشندگان و غرفه داران به جذب مشتری و افزایش گردش مالی اهدا می شود.

یک واحد آپارتمان نیز جایزه ارزشمند جشنواره تابستانی کیش از سوی جامعه بازاریان است که براساس قرعه کشی که 29 شهریور انجام می شود به یکی از کاندیداهای خوش شانس این جشنواره اختصاص یافته و پس از ماههای محرم و صفر در مراسمی ویژه اهدا می شود.

گفتنی است در بیستمین جشنواره تابستانی هرشب درتالار شهر کیش با اجرای برنامه های شاد ضمن اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی، با انجام قرعه کشی از بین گردشگران، شهروندان و فروشندگان غرفه ها برای جایزه های آپارتمان وخودرو کاندید انتخاب شد.