برگزاری نمایشگاه عکس عکاسان عاشورایی در کیش

این نمایشگاه با همکاری و حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد كيش و در راستاي ترویج فرهنگ عاشورایی مورد استقبال گسترده هنرمندان جزیره قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پس از اعلام فراخوان عمومی این طرح در رسانه ها و فضای مجازی، تعداد ۴۵ عکاس نسبت به ارسال عکس برای شرکت در این طرح اقدام کرند و در مجموع، ۳۵۰ قطعه عکس به دبیرخانه ارسال شد.

پس از انجام داوری و کارشناسی هنری، ۳۶ قطعه عکس از ۲۲ عکاس جهت چاپ و نمایش در نمایشگاه عکس عکاسان عاشورایی کیش، در مسجد امام حسن مجتبی (ع) و در جوار مزار شهدای گمنام با حضور جمعی از مسوولان، هنرمندان و عکاسان جزیره کیش در معرض دید عموم مردم قرار گرفت.

نمایشگاه عکس عکاسان عاشورایی کیش از پنج شنبه بیست و چهارم تا جمعه ۲۵ شهریور از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در مسجد امام حسن مجتبی (ع) و همچنین از شنبه ۲۶ تا چهارشنبه ۳۰ شهریور در بازار مرکز تجاری کیش میزبان بازدید کنندگان است.

لازم به ذکر است آثار برگزیده ی این رویداد از امیر حدادی، امیرضا سیم ریز، امیر حسین یگانه، بهنام بهارلو، تینا رنجبر، زهرا بهاری، زهرا نوری، زینب مختاری، سمیه زارع پور، سمیه نوبهار، شیدا پور یوسف، عباس ولدی، علیرضا سلمانی، کوروش زارع پور، فرناز رجبی، فرخنده کریمیان، فرین علی نیا، مژگان شیخی، ملیحه ذاکر رضوی، مریم جهانبازی، محمود خاکباز و مرتضی اخ نیا به نمایش گذاشته شد.