حضور پر رنگ سازمان منطقه آزاد کیش در مهمترین رویداد اقتصادی کشور

سازمان منطقه آزادکیش در دومین نمایشگاه معرفی بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران حضور می یابد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نمایشگاه 27 تا 30 تیر 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد بر پا می شود و سازمان منطقه آزاد کیش توانمندی‌های صادرات محور منطقه آزاد کیش را در قالب چهار پیشخوان توسط چهار شرکت منتخب تولیدی- صنعتی به نام های وسیم کیش، متلوک هیدرو نئوماتیک، فارس تکنولوژی و شرکت تولیدی خلیج فارس در غرفه 31 سالن عطار به نمایش می گذارد.

همچنین سازمان منطقه آزاد کیش در این نمایشگاه 110 بسته سرمایه گذاری در زمینه های گردشگری، درمان و سلامت، عمران و زیرساخت، فرهنگی، لجستیک، مسکونی، اداری و تجاری و ... را تهیه و تدوین کرده است که اسناد آن به زبانهای فارسی انگلیسی، عربی و چینی به سرمایه گذاران متقاضی معرفی و تحویل می شود.

 بر اساس این گزارش، با محقق شدن 110 فرصت سرمایه گذاری با ارزش500 هزار میلیارد ریال، بالغ بر11 هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

شناسایی و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و انعقاد تفاهم نامه های همکاری، مشارکت و ارائه خدمات از دیگر اهدافی است که سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در این نمایشگاه دنبال می کند.

 سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی موظف شدند به منظور کوتاه شدن فرآیندها ضمن معرفی بسته های سرمایه گذاری و فرصت بررسی آن به سرمایه گذارها، زمین و زیرساخت را تامین کرده و مجوز بی نام صادر کنند تا فقط درج نام سرمایه گذار در برگه و مجوز و تایید اهلیت سرمایه گذار باقی بماند.

گفتنی است ساعت بازدید دومین نمایشگاه معرفی بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۱۵ تا ۲۰ اعلام شده است.