راه اندازی سامانه ثبت نام کارت ملی هوشمند در کیش

سامانه ثبت نام کارت ملی هوشمند با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جزیره کیش راه اندازی شد.

مونسان شناخت خوبی از حوزه گردشگری دارد

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با ابراز خشنودي از انتخاب مونسان به عنوان رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري گفت: مونسان شناخت خوبی از حوزه گردشگری دارد و سابقه ایشان در جذب سرمایه گذاری در بخش گردشگری برای منطقه آزاد کیش سابقه مثبتی است.

مونسان سوابق و تجارب خوبي دارد

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: به انتخاب مونسان به عنوان رييس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خوش بینم و امیدواريم او بتواند انقلابی در عرصه گردشگری ایجاد کند.

سابقه مونسان در سطح ملی و فرا ملی مثبت است

يك عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی سابقه مونسان را در سطح ملی و فرا ملی مثبت اررزيابي كرد و ابراز داشت: مونسان در این سالها منطقه آزاد کیش را به خوبی به یک قطب گردشگری تبدیل کرده است.

مونسان مديري با تجربه و توانمند است

یک عضو فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس گفت: رییس جدید میراث فرهنگی از تجربه خوبی برخوردار بوده و توانمندی لازم را برای اداره این سازمان دارد.

مونسان مدیري خوش سابقه است

يك عضو فراکسیون گردشگری مجلس، مونسان را مدیري خوش سابقه در مناطق آزاد دانست و گفت: او در حوزه گردشگری نیز ظرفیت های خوبی در منطقه آزاد کیش ایجاد كرد.

عملکرد مونسان در کیش قابل تحسین بود/ انتصاب شخصیتی خوش سابقه در میراث مایه امید است

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: رونق صنعت گردشگری یک اقدام مهم در مسیر اشتغال زایی و رونق اقتصادی کشور است و مونسان با تجاربی که دارد می تواند در این مسیر موثر باشد.

مونسان قطعا در ميراث فرهنگي ميتواند كار آمد باشد

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معتقد است كه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری سازمانی است که دایره فعالیت وسیعی دارد و لذا مدیری آشنا یه اقتصاد، صنعت و فرهنگ ميخواهد.

علی‌اصغر مونسان به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب شد

رییس‌ جمهور در حکمی مهندس علی‌اصغر مونسان را به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب کرد.

برگزاری کارگاه آموزشی فیلمنامه نویسی در کیش

کارگاه آموزشی فیلمنامه نویسی در جزیره کیش برگزار می شود.