با حضور مشاورعالي سازمان منطقه آزاد كيش؛

جلسه اختتامیه ممیزی استانداردهاي ایزو 10002 و ایزو 10004 دركيش برگزار شد

جلسه اختتامیه ممیزی ایزو 10004 (پایش ميزان رضایت مشتریان) و ایزو 10002( رسيدگي به شكايات ) با حضورمشاورعالي مديرعامل و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد و شرکت های تابعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل  سازمان منطقه آزاد کیشدر ابتدای این نشست مهندس کشت پور با اشاره به اینکه تمامی سیستم ها و روش هایمطرح شده برای ارتقاء یک سازمان به خودی خود  دارای اصالت نیست مگر اینکهسیستم را به هدف برسانند گفت: شناسایی نیازمندی های هر سازمان و تشخیص روش مناسببرای رسیدن به هدف با کمترین هزینه  و سپس استقرار آن روش از اهميت زياديبرخورداراست.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان و مشتریان محصولات و خدمات سازمان منطقهآزاد کیش سه دسته گردشگران، کیشوندان و سرمایه گذاران هستند افزود دسته ای ازمحصولات و دارایی های سازمان شامل طبيعت زیبا و جاذبه هاي خدادادي است و دسته ایدیگر مربوط به محصولات وخدماتي است که توسط سازمان ارایه می شود نظیر برقراریامنیت و یا خدمات حوزه گردشگری.
کشت پور تاکید کرد: محصولات ارایه شده باید دارای استانداردهای قابل قبول باشد تامورد قبول مخاطبان قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه خود نظارتی و خود کنترلی درسازمان منطقه آزادکیش می تواند الگویی برای سازمان های دیگر شود گفت: تنها شرکت های بزرگ و نیرومنداز انتقاد و ارزیابی استقبال می کنند و ما بنا داریم در سازمان به این مرحلهبرسیم.

مشاور عالی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه سازمانها دچار رقابت بیهوده دراستفاده از روش ها و بازار مکاره خرید و فروش این روش هاشده اند گفت: سازمان هایی موفق هستند که مدل مورد نیاز خود را به درستی پیش بینی کرده و سپس و به کار گیرند.

کشت پور با بیان اینکه رضایت مشتری در مناطق گردشگری باید مرتب موردپایش قرار گیرد  افزود: اولین چیزی که در انتخاب روش ممیزی ایزرو 10004 وایزو 10002در سازمان در نظر گرفته شد همین مسئله بود.

در پايان نشست سر ممیزاين پروژه، گزارشی از  عملکرد خود درارزیابی هاي انجام شده از واحدهای روابط عمومی و نظارت و بازرسی ارایه کرد.

گزارش تصویری