ابراز رضایت امام جمعه کیش از برنامه ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: عزت، شوکت و کرامت امت اسلامی در گرو اتحاد و همبستگی امت و کشورهای اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش صبح امروز در خطبه های نماز عید فطر با اشاره و ابراز رضایت از اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان در جزیره کیش، از همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، نهادها، دستگاه ها و اصناف و کیشوندان در برپایی این برنامه ها قدردانی و از عید سعید فطر به عنوان عید عبادت و بندگی یاد کرد و این عید بزرگ مسلمانان را تبریک گفت.

امام جمعه کیش با بیان این که دشمنان از انقلاب اسلامی، محور مقاومت و از قرابت امت اسلامی سیلی خوردند و درصدد تفرقه امت اسلامی هستند؛ خاطر نشان کرد:عید ما موقعی است که همه امت و کشورهای اسلامی منسجم در کنار مردم مظلوم جهان بویژه مسلمانان فلسطین باشند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز ادامه داد: درس ما از عید فطر، اتحاد و انسجام علیه ظالمین و استکبار جهانی بویژه رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان غده سرطانی منطقه است که امیدواریم به زودی با نابودی این رژیم، شاهد بازگشت قدس به مسلمانان و حضور مردم فلسطین به سرزمین خود باشیم.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از خطبه های نماز عید فطر با اشاره به وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور و با یادآوری وظیفه مردم و مسوولان کشور گفت: مقام معظم رهبری از تورم، کاهش ارزش پول ملی، عدم ثبات قیمت ها، نرخ ارز و اختلاف طبقاتی گلایه کردند و بارها فرمودند و تاکید کردند که مدیران و مسوولان از پرداختن به حواشی و مسائل جانبی پرهیز کنند و با تمرکز بر خدمت به مردم، مشکلات اساسی آنان را رفع کنند.

وی با بیان این که ما نباید اقدامات ارزشمند، افتخار آمیز و غرور آفرین کشور و دولت را نادیده بگیریم که موجب افتخار و سرافرازی همه ما و کشور است؛ تاکید کرد: از طرف دیگر نباید مشکلات مردم را نادیده بگیریم. مردم زیر بار مشکلات قرار دارند و سفره مردم سبک تر شده و مشکلات بیشتر شده وامیدواریم اقدامات مسوولان، نتیجه خود را سرسفره ی مردم نشان بدهد و باعث رضایتمندی بیشتر آنان شود.

امام جمعه کیش ادامه داد: امیدواریم به برکات دستاوردهای ماه رمضان با همدلی، اخلاص، وحدت و همکاری مسوولان، مردم و بخش خصوصی زمینه رضایتمندی مردم فراهم و حال مردم بهتر شود.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت فرهنگی و اهتمام به ارزش ها خاطر نشان کرد: دشمنان به حربه های سیاسی، نظامی و اقتصادی اکتفا نمی کنند و از حربه های فرهنگی، روانی و رسانه ای بهره می برند و با دروغگویی، تحریف حقایق و وارونه کردن آن سعی در بدبینی کردن و ناامیدی مردم از دولت و نظام دارند.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال هجمه فرهنگی هستند لذا باید مسوولان برای اجرای ارزش ها و هنجارها تمام تلاش خود را داشته باشد و در این میان مردم مراقب باشند که در دام دشمن قرار نگیرند و با رعایت ارزش ها، زمینه عزت و افتخار کشور و نظام اسلامی را فراهم آورند.