بسم الله النور

الهم عجل لولیک الفرج


میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له الفداء) را به تمامي منتظران‌ حضرتش، به‌ویژه ساکنان جزیره زیبای کیش تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت را خواستارم.

نیمه شعبان به بركت وجود دوازدهمين‌ اختر درخشان سپهر امامت و ولايت، یكی از خجسته‌ترین و پربركت‌ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط بیشتر با خالق هستی و کسب برکات الهی است.

عید خجسته‌ای كه در باور منتظران، شوق دیدار جمال موعود را تداعی می‌كند. صبحی كه امتداد انوار خورشید عدل و داد به قنوت دستان منتظر گره می‌خورد تا بنیان ظلم و جور از جهان برچیده شود.

امسال باتوجه به شیوع کرونا و برای حفظ سلامت مردم، این عید خجسته را در جمع خانواده‌ها جشن می‌گیریم.

ساکنان جزیره کیش نیز همانند دیگر شيفتگان و منتظران حضرتش، با اميد دستيابي به صلحي پايدار و رخت بربستن جنگ و دشمني از چهره جهان، در خانه‌های خود دست به دعا برداشته و با احیا، شب نیمه شعبان از درگاه پروردگار مهربان توفیق درک محضرش و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را طلب می‌کنند.

همچنین در این عید خجسته از درگاه حضرت احدیت برای سربازان گمنام امام زمان (عج) که در عرصه مبارزه و جهاد، با ایمان و اراده استوار و چشمانی تیزبین، لحظه‌ای از رصد تحرکات موذیانه و مزورانه دشمنان غفلت ننموده و برای حفظ و حراست از آرمان‌های نظام اسلامی سخت تلاش می‌کنند، و تمامی زحمتکشان عرصه درمان که ایثارگرانه به هموطنان خدمت می‌کنند، سلامت و سعادت خواهانم.

غلامحسین مظفری

رییس هیات مدیره و مدیرعامل