دکترنوربخش در بازدید از بیمارستان کیش؛

سازمان تامین اجتماعی همکاری های خود را با بیمارستان کیش افزایش می دهد

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی درسفربه جزیره کیش بر افزایش تعامل با بیمارستان کیش در راستای ارائه خدمات مطلوب تر تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش, دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان کیش با اشاره به تجهیزات مناسب این مجتمع درمانی برای ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی گفت : با توجه به  شرایط خاص جزیره کیش از جمله حضور برخی پزشکان به صورت پروازی در این منطقه و هزینه تامین انرژی  , کاهش نقدینگی روند ارائه خدمات مطلوب تر درمانی را با مشکل مواجه خواهد کرد و از انجا که  مطالبات بیمارستان کیش از محل فرانشیز بیمه شدگان تامین اجتماعی رقم قابل توجهی است  ما آمادگی داریم  تا با سرعت بخشیدن به روند پرداخت این مبالغ  در راستای  افزایش رفاه گردشگران و ساکنان  با مسئولان این بیمارستان همکاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه  قرارداد فعلی سازمان تامین اجتماعی با بیمارستان کیش طبق تعرفه بخش خصوصی محاسبه می شود گفت : اگرچه در حال حاضر مراجعه کنندگان به این بیمارستان  از خدمات  بسیار مناسب بیمه تامین اجتماعی بهره مند هستند اما چنانچه مکاتبات و پیگیری های  مسئولان بیمارستان کیش برای اجرای طرح تحول سلامت در این منطقه به نتیجه برسد بخشی از هزینه درمان بیماران از محل بودجه عمومی پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین در خصوص توسعه گردشگری سلامت در کشورمان به توان و تخصص پزشکان ایرانی و استانداردسازی خدمات درمانی و پزشکی در کشورمان اشاره کرد و گفت : بدون شک با رفع تحریم ها و بهبود فضای سیاسی و تبلیغاتی , ایران در زمینه گردشگری سلامت در منطقه آینده بسیار درخشانی خواهد داشت

وی افزود : میان جزیره کیش  با امکانات مناسب رفاهی و بیمارستانی برخورداراز تجهیزات پیشرفته و پزشکان متبحر یکی از بهترین و مناسب ترین نقاط کشور برای جذب توریسم سلامت  است.

دکتر خلخالی رییس بیمارستان کیش نیز با اشاره به حمایت سازمان منطقه آزاد کیش در جهت تامین تجهیزات  نوین و پیشرفته و استانداردسازی خدمات پزشکی در منطقه از خرید دستگاه جدید ام ار ای و فیبرو اسکن در بیمارستان کیش خبر داد وگفت : بیمارستان کیش  تلاش می کند تا با ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی  به حرکت خود در مسیر توسعه گردشگری سلامت  شتاب بیشتری ببخشد.

وی با اشاره به اینکه کادر درمانی و تمام کارکنان بیمارستان کیش در طول هفته و حتی روزهای تعطیل اماده ارائه خدمات به ساکنان و گردشگران هستند گفت : استفاده از سیستم نوبت دهی هوشمند , صندوق ارتباط مستقیم با مدیریت بیمارستان و افزایش ساعات ارائه خدمات به مراجعه کنندگان توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص از جمله  طرح هایی  است که با هدف افزایش رضایتمندی بیماران در بیمارستان کیش اجرا می شود.

لازم به ذکر است بيمارستان كيش با 64 تخت براي پذيرش بيمار و  کلینیک های تخصصی در رشته های مختلف  و بخش های  مراقبت های ویزه ، داخلی و اطفال ، جراحی , زنان و زایمان , بستری , کلینیک کبدی , چندین اتاق عمل مجهز و پيشرفته ،نوزادان، CCU پنج تختخوا‌بي با يك اتاق ايزوله، ICU پنج تختخوابي با يك اتاق ايزوله، CSR ، لندري، سيستم اكسيژن ساز مركزي و امحاء زبا‌لۀ بيمارستاني علاوه بر ارائه خدمات درمانی و پزشکی به ساکنان و گردشگران ، به ساکنان جزاير اطراف، كشتي هاي عبوري و سكوهاي نفتي خدمات مطلوبی ارائه می کند.

داروخانه  و آزمايشگاه شبانه روزي ، راديولوژي و CT. Scan شبانه روزي، فيزيوتراپي، نوار عصب و عضله، تست ورزش، اكو كارديوگرافي، آندوسكپي دستگاه گوارش فوقاني و كولونوسكپي، سونوگرافي داپلر، بخش ليزر درماني، بخش بازتواني قلب، سنگ شكن درون ا‌ندامي و بخش دياليز با سه دستگاه دياليز پيشرفته نیز ازدیگر امکانات بیمارستان کیش است .