امام جمعه کیش :

حضور حداکثری در انتخابات وظیفه و تکلیف شرعی مردم

حضور در انتخابات را حق، تکلیف و وظیفه عموم مردم عنوان کرد و مشارکت حداکثری در انتخابات را مشاوره دادن به مسئولان برای اداره کشور برشمرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز در خطبه های نمازجمعه چهارم اسفند با بیان این که حضور در انتخابات وظیفه شرعی و همگانی است گفت: یکی از مهم ترین برکات انقلاب اسلامی تعیین حق سرنوشت به دست مردم است و مشارکت حداکثری موجب ارتقای امنیت و عزت ملی و تقویت پایه‌های نظامی اسلامی می‌شود.

علیرضا بی نیاز در ادامه سخنان خود با تاکید بر این که مشارکت در انتخابات عامل مهمی در نقش بر آب شدن توطئه های دشمنان است افزود: انتخاب فرد اصلح و صادق به عنوان نماینده یکی دیگر از اولویت های مردم در انتخابات است و با تشکیل یک مجلس ضعیف نمی‌توان به حل مشکلات مردم امیدوار بود.

امام جمعه کیش حضور حداکثری در انتخابات را نشانه وحدت ملی و پیشرفت عنوان کرد و گفت: مشارکت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار بوده و این دوره از انتخابات از همیشه مهم‌تر است و مردم با حضورشان ثابت خواهند کرد سرنوشت کشورشان را خودشان تعیین می‌کنند.وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان (عج) از مسئولان خواست جشن‌های این ایام را با مشارکت مردم و در شأن منتظران واقعی برگزار کنند.

امام جمعه کیش با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های جان برکف وزارت اطلاعات، گفت: امنیت کشور مرهون فداکاری سربازان ایران اسلامی است و امروز دستگاه اطلاعاتی کشورمان موثرترین نهاد امنیتی و اطلاعاتی در منطقه است و نام آوران بی نشان آن بی منت و مخلصانه برای آرامش مردم خدمت می‌کنند.

وی پیوستن دو ناو پیشرفته تاکتیکی رزمی شهید باقری و شهید صیاد شیرازی به رزم سپاه پاسداران را که دستاورد بزرگی محسوب می‌شود، ستود و گفت: این اقدام نشان از قدرت نظامی و فنی مهندسی نیرو‌های مسلح ماست.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز سالروز عملیات والفجر ٩، روز مهندس، روز امور تربیتی و تربیت اسلامی را نیز گرامیداشت.