امام جمعه کیش :

با حضور در انتخابات درکنار مردم کشور برای آینده کیش زیبا و کشور تصمیم می گیریم

حجت الاسلام بی نیاز در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش گفت: این دوره نیز با حضور پرشور پای صندوق های رای ضمن شکست توطئه های دشمنان برای آینده خود وکشور تصمیم می گیریم.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه موضوع انتخابات از ابعاد مختلفی دارای اهمیت است گفت: این انقلاب محصول مطالبه مردم است و در همه دوره ها، برگزاری انتخابات و حضور پرشور مردم به همه دنیا نشان داده که این مردم همچنان پای انتخاب خود و انقلاب ایستاده اند.

امام جمعه کیش افزود: با وجود فراز ونشیب ها ومشکلاتی که در پی تحریم ها وفشارهای اقتصادی دشمن ، در تمام این سالها متحمل شده ایم اما مردم شریف کشورمان بارها وبارها اتحاد وهمدلی خود را حفظ کرده اند و در انتخابات حضور چشمگیری داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت برگزاری انتخابات هم برای مردم کشورو هم برای دشمنان تصریح کرد: همان گونه که رهبرمعظم انقلاب بارها تاکید کرده اند "دشمن منتظر است با ایجاد تهمت وهوچیگری، فضایی ایجاد کند که مردم نتوانند نمایندگان حقیقی خود را به مجلس بفرستند" ما مردم باید دراین فضا همچون دوره های قبل ، بادرایت و تیزهوشی عمل کنیم و با حضور پرشور پای صندوق های رای ضمن شکست این توطئه ها برای آینده خود وکشور تصمیم بگیریم.

امام جمعه کیش درپایان سخنانش ابراز امیدواری کرد در پی تلاش ها و برنامه ریزهای خوب سازمان منطقه آزاد کیش، بخشداری جزیره و دیگر بخش های دولتی و خصوصی ، این دوره از انتخابات نیزبه پشتوانه حضور مردمی ولایی وغیور دراین خاکپاره مرجانی، برگ زرین دیگری درتاریخ حماسی جزیره کیش رقم خواهد خورد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز دراین دیدار با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده و تعامل همه جانبه همه بخش ها درخصوص برگزاری باشکوه انتخابات در جزیره کیش گفت: مردم ولایی وشریف جزیره کیش این دوره نیز با حضور حداکثری پای صندوق های رای، افتخار دیگری می آفرینند و با بررسی ومطالبه گری از کاندیداهای غرب هرمزگان درخصوص برنامه هایشان، نسبت به انتخاب نماینده ای اصلح اقدام می کنند تا در تعیین سرنوشت جزیره کیش و ترسیم آینده ای روشن نقش موثری داشته باشند .

  گفتنی است انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری 11 اسفند ماه جاری همزمان با سراسر کشور درجزیره کیش برگزار می شود.