اعلام حمایت مدیران عامل ادوار گذشته سازمان از اتاق فکر « با هم کیش را می سازیم»

مدیران عامل ادوار گذشته سازمان منطقه آزاد کیش در نشست ۴۰ سال تجربه، بر فراگیر شدن این اتاق فکر با حضور نخبگان و دلسوزان کیش تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد رضا یزدانپناه ، محسن مهر علیزاده، داود مددی، جعفر آهنگران و محمد علی محبی در نشست هم اندیشی مدیران عامل ادوار گذشته سازمان با اعلام حمایت از ابتکار تیم جدید مدیریتی سازمان منطقه آزاد کیش در ایجاد اتاق فکر، بر رفع چالش های پیش رو منطقه آزاد کیش با همفکری و هم اندیشی و بهره گیری از تجارب اعضا و نخبگان تاکید کردند.

 محمد رضا یزدانپناه از مدیران عامل ادوار گذشته سازمان عمران کیش و سازمان منطقه آزاد کیش که بیش از ۷ سال عهده دار مسوولیت بوده در حاشیه برگزاری جلسه اتاق فکر « همه با هم کیش را می سازیم» با ابراز خشنودی از ایجاد این اتاق فکر گفت: برای نخستین مرتبه در تاریخ مناطق آزاد شاهد دعوت مدیران عامل ادوار گذشته کیش جهت هم اندیشی در قالب اتاق فکر هستیم که جای قدردانی دارد 

وی تاکید کرد: با تداوم برنامه ریزی های که از سوی تیم جدید مدیریتی سازمان منطقه آزاد کیش شاهد هستیم؛ به توسعه کیش امیدوار هستم.

همچنین محسن مهرعلیزاده که از شهریور ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۱ مدیرعاملی سازمان عمران کیش را بر عهده داشت؛ گفت: ایجاد اتاق فکر، ابتکار درست و حایز اهمیتی از نظر مدیریتی است و امیدواریم با تدوام آن، شاهد تسری این مهم در کشور و تاثیر آن در سطح مدیریت های کشور باشیم.

 داود مددی از مدیران عامل اسبق سازمان منطقه آزاد کیش نیز در حاشیه برگزاری این نشست گفت :هر کدام از اعضا اتاق فکر تجربیات گرانقدری دارند و تجمیع این تجربیات گرانبها چنانچه منجر به برنامه ثابتی برای یک دوره طولانی مدت و تغییر ناپذیر باشد؛ می تواند منشأ حرکات و اقدامات مهمی در توسعه کیش باشد.

وی با بیان این که هر کدام از این مدیران در یک دوره سیاسی به کیش خدمت کردند و عشق و علاقه وافری به سرزمین و کشورشان دارند؛ افزود: با هر عقیده و فکر گردهم آمدیم تا اتفاقا مهمی را در راستای ایجاد یک پایلوت خوب برای کشور در کیش رقم بزنیم.

همچنین جعفر آهنگران نیز که سابقه ۳۰ سال خدمت در حوزه مناطق آزاد را دارد و از سال ۱۳۹۹ تا ۲۰ آبان ۱۴۰۰ مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد کیش را بر عهده داشت؛ تاکید کرد: ابتکار رحیم سرهنگی ستودنی است که توانسته است تجربه ۳۰ ساله متولیان جزیره کیش را جمع آوری کند و این نشست و هم اندیشی مقدمه ای است برای مشارکت و همکاری بیش از پیش مدیران عامل ادوار گذشته سازمان با تیم مدیریتی جدید و اعتقاد راسخ دارم که دوران طلایی کیش به بزودی آغاز می شود.

همچنین محمد علی محبی از مدیران ادوار گذشته سازمان که بیش از ۱۳ ماه تصدی مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد کیش را بر عهده داشت؛ گفت: وظیفه خود می دانیم در قالب کمیته های مختلف مد نظر تیم مدیریتی جدید سازمان، مشارکت داشته باشیم و کمک کنیم. 

وی عدم اجرای کامل قوانین و مقررات قانون چگونگی اداره مناطق آزاد را مهمترین چالش حال حاضر مناطق آزاد عنوان کرد و افزود: افزایش اختیارات مدیران عامل مناطق و بازگشت مزایا و تسهیلات مناطق آزاد نیازمند بازنگری جدی است.