با تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آغاز شد؛

نظارت شدید بر نرخ عرضه بلیت های هواپیمایی کیش در سراسر کشور

با دستور دکتر مونسان با هرنوع گرانفروشی و تخلف در نرخ بلیت های هواپیمایی کیش در دفاتر فروش بلیت سراسر کشور برخورد قانونی می شود.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، افزایش نرخ بلیت هواپیما به ویژه در ایام تعطیلات یکی از معضلات جزیره کیش بوده که همواره اعتراض و نارضایتی زیادی نیز درپی داشته است.

آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما، عدم ثبات درعرضه بلیت و افزایش ناگهانی و سرسام آور قیمت بلیت هواپیما به مقصد کیش را درپی داشت و خبر از افول گردشگری در این منطقه آزاد می داد اما با تدبیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش این مشکل به نقطه عطفی برای ایجاد ثبات در نرخ بلیت هواپیمایی کیش تبدیل شد تا دیگر گردشگران در ایام شلوغ سال شاهد افزایش بی رویه و نابسامانی در قیمت های بلیت هواپیما به مقصد کیش نباشند.

با دستور دکتر مونسان مقرر شد هواپیمایی کیش بدون افزایش قیمت و با نرخ مصوب بلیت ها را به مسافران عرضه کند.

اجرای این دستور نیازمند نظارت مداوم است تا همزمان علاوه برآگاه سازی مسافران از حقوق قانونی خود در خصوص نرخ بلیت هواپیمایی کیش بر اساس قیمت مصوب، از هرگونه تخلف جلوگیری شود.

برهمین اساس علاوه بر نظارت جدی در جزیره کیش و پلمپ یکی از دفاتر فروش بلیت هواپیما به علت گرانفروشی، در یک اقدام منسجم و هدفمند تیم نظارتی سازمان منطقه آزاد کیش به صورت مستمر پیگیر هرگونه تخلف است و با استقرار در فرودگاه مهرآباد قیمت خرید بلیت های هواپیمایی کیش را از مسافران جویا می شوند.

در پرواز فوق العاده که به دلیل  تعطیلات پایان این هفته و به مناسبت میلاد مسعود نبی مکرم اسلام (ص) برقرار شد در بین 141 مسافر این پرواز تنها دو مسافر بلیت هواپیمایی کیش  را10 تا 20 هزار تومان گرانتر از نرخ مصوب خریده بودند که به سرعت نسبت به اخطار به دو دفتر فروش بلیت در دو شهرستان کشور و برخورد قانونی با آنان اقدام شد.

گفتنی است نظارت بردیگر پروازها نیز همچنان ادامه دارد و سازمان منطقه آزاد کیش تا حصول اطمینان از رعایت مقررات و عرضه بلیت هواپیمایی کیش دردفاتر فروش بلیت با نرخ مصوب در سراسر کشورمان این روند را ادامه می دهد تا علاوه بر رضایتمندی مسافران شاهد ثبات و امنیت در مسیر توسعه گردشگری باشیم.