قهرمانی تیم هندبال دختران کیش در مسابقات کشوری

تیم هندبال دختران کیش در رقابت های هندبال بانوان امید های باشگاه ها و دستجات آزاد ایران در سنندج قهرمان شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در رقابت های هندبال بانوان امید های باشگاه ها و دستجات آزاد ایران که با حضور هیجده تیم در سنندج برگزار شد تیم امیدهای کیش که با اقتدار در گروه ۴رقابت ها در جایگاه نخست قرار گرفته بود ، در مرحله حذفی ، تیم قدرتمند سپاهان اصفهان را مغلوب خود کرد و به فینال رقابتها راه یافت.

 تیم بانوان امیدهای کیش در مرحله مقدماتی در گروه ۴ رقابت ها ، ابتدا با نتیجه 35 بر 24 از سد تیم کرج عبور کرد و در دومین دیدار خود ، تیم آذربایجان شرقی را با نتیجه 25بر 24 شکست داد و در آخرین دیدار با نتیجه پرگل 23 بر 8 در مقابل بیجار به پیروزی رسید و به عنوان سر گروه، به مرحله حذفی راه یافت.در این مرحله تیم قدرتمند اصفهان که از ترکیب تیمهای سپاهان و ذوب آهن اصفهان با نام سپاهان در رقابت ها حضور داشت ، به عنوان تیم دوم گروه ۳ درمقابل تیم کیش صف آرایی کرد که در این دیدار تسلیم بی قید و شرط بازیکنان کیش شد. تیم کیش در مرحله نیمه نهایی در برابر تیم میزبان سنندج قرار گرفت و باوجود حمایت پرشور هواداران سنندجی از تیم خود موفق شد با اقتدار و با نتیجه 39 بر 28 به پیروزی برسد و به فینال این مسابقات راه پیدا کند تا تیم میزبان برای کسب جایگاه سوم رقابت ها شانس خود را بیازماید. از سوی دیگر تیم توانمند تاسیسات دریائی تهران که با عبور از سد تیم فارس به فینال رقابتها راه یافته بود در بازی فینال رو در روی دختران قدرتمند کیش قرار گرفت .

 در نهایت پنجشنبه 17 مرداد تیم دختران هندبالیست کیش با پیروزی در برابر تاسیسات دریایی تهران ، برای اولین بار در تاریخ ورزشهای توپی جزیره کیش جام قهرمانی کشور را با خود به جزیره آورد.