کیش برای کیشوندان/ قدردانی از زحمتکشان خدمات شهری به مناسبت گرامیداشت روز کارگر

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی کارگر با حضور در محل کار جمعی از نیروهای خدمات شهر و اهدای گل از زحمات آنان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در این بازدید که سه شنبه 11 اردیبهشت انجام شد با تاکید بر اینکه جامعه کارگری کیش نقش ارزشمندی در توسعه و آبادانی این منطقه آزاد ایفا می کنند گفت: طراوت و شادابی محیط شهری و فضای سبز بی نظیر کیش حاصل زحمات کارگرانی است که با مسئولیت پذیری و تعهد کاری برای رونق این جزیره تلاش می کنند.

محسن نظرپور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز با تقدیر از زحمات بیدریغ کارگران در راستای آراستگی و نظافت بی نظیر جزیره عنوان کرد: خانواده بزرگ کارگری کیش با عشق به آبادانی این جزیره و کسب رزق حلال تلاش می کنند.

 در این بازدید محسن نظر پور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش و وحید اسناوندی رئیس مدیریت کار و اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش نیز حضور داشتند.

گفتنی است، مراسم جشنی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارگر و در راستای تجلیل از زحمات کارگران پرتلاش خدمات شهری و فضای سبز به همت شرکت عمران، آب و خدمات کیش و با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش و شورای اسلامی شهر دوشنبه هفدهم اردیبهشت ساعت 17 با حضور جمعی از هنرمندان طنز پرداز کشورمان از جمله حمید ماهی صفت در سالن هال مریم واقع در بلوار دریا برگزار می شود.