تاکید مهدی کشاورز بر لزوم اهمیت رونمایی و تحویل سند حد نگار جزایر کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به دستور دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور مبنی بر بررسی مشکلات مناطق آزاد، از امضاي تفاهم‌نامه‌ای جديد برای رونمایی و تحویل سند حدنگار جزایر کیش خبر داد.

به گزارش روابط عمومي و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی کشاورز عصر چهارشنبه 14 اردیبهشت در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین الملل کیش با اشاره به امضاي تفاهم‌نامه‌ای جديد برای رونمایی و تحویل سند حدنگار جزایر کیش، اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای نیز در سال ۹۸ میان سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منعقد شده بود اما طرفین کمتر به ماده‌های آن پایبند بودند.


وی با تاکید بر این‌که سازمان منطقه آزاد کیش متعهد به اجرای کلیه‌ مفاد تفاهم‌نامه‌ی کنونی می‌باشد، ابراز امیدواری کرد و گفت: با متعهد شدن طرف قرارداد به این تفاهم‌نامه نتایج مطلوبی کسب خواهد شد.

لازم به ذکر است آیین رونمایی و تحویل از سند حدنگار جزایر کیش، هندورابی، فارور کوچک و فارور بزرگ با حضور سعید محمد مشاور رییس جمهور، معاون قوه قضائیه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رئیس کمیسیون عمران مجلس، قائم‌مقام مشاور رییس‌جمهور، و جمعي از مسؤولان محلي کیش عصر چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.