به منظور بهبود خدمات حمل و نقل در نوروز

چندین دستگاه مینی‌بوس برای ورود به چرخه‌ی حمل و نقل عمومی آماده هستند

رئیس کمیته اسکان ستاد نوروزی با تاکید بر ایجاد فضای لازم با زيرساخت‌های مناسب جهت اسکان مسافرین، از آماده‌بودن تعدادی مینی‌بوس برای ورود به چرخه‌ی حمل و نقل عمومی خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محسن نظرپور در چهارمین نشست ستاد نوروزی که به ریاست مهدی کشاورز برگزار شد، با اشاره به ۱۹ وظیفه که ستاد به عهده‌ی این کمیته گذاشته است، از ایجاد کمپ‌های خانوادگی، ایثارگران و مجردی خبر داد و افزود: سه کمپ اصلی و دو کمپ سرپوشیده با تعداد چشمه‌های بهداشتی مناسب در مساحتی نزدیک به 200هزارمترمربع ایجاد و آماده شده است.

محسن نظرپور همچنین به آماده‌ نگه‌ داشتن تعدادی مینی‌بوس برای ورود به چرخه‌ی حمل و نقل در صورت نیاز اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به تقارن ایام نیمه شعبان، آذین‌بندی شهر با جلوه و حساسیت بیشتری پیگیری شد‌. 

وی در پایان به مواردی دیگر چون بهسازی و روشنایی مسیرهای دوچرخه‌سواری، کاشت گل‌های فصلی به میزان انبوه در سراسر جزیره، رنگ‌آمیزی جداول و خط کشی‌های عابر پیاده، اشاره و در پایان خاطرنشان کرد: ۹ زیرکمیته‌ی فعال در حوزه‌های منابع مالی و پشتیبانی، اسکان، امنیتی و انتظامی، برون‌شهری، بحران و پدافند غیرعامل، حقوقی، آمار و اطلاعات، تبلیغات و بازرسی ویژه‌ی نوروزی در این ایام فعال هستند.