رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران و سازندگان در بازدیدهای میدانی از پروژه ها

سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش بازدیدهای میدانی را راه حلی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات سرمایه گذاران و سازندگان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش صبح امروز ۲۸ دی در بازدید از پروژه مسکونی رویای کیش با اشاره به توقف این طرح در سال های گذشته گفت: با توجه به عقب بودن طرح از زمان بندی برای اتمام این پروژه، طی دو سال گذشته با سرعت خوبی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: نسبت به بررسی وضعیت سایر پروژه ها به اتفاق تیم فنی بازدیدهای میدانی صورت گرفته و به مسائل و مشکلات در محل رسیدگی و در جلسات این شرکت نسبت به رفع مشکلات سرمایه گذاران و سازندگان اقدامات لازم انجام خواهد شد.

ابراهیم پور از پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت بلوک ها خبر داد و افزود: بخشی از واگذاری این پروژه ناتمام بود که تا پایان سال نسبت به تعهدات شرکت سرمایه گذاری در مقابل خریدارانی که واحدها به آنها پیش فروش شده بود عمل می کنیم.

وی همچنین گفت: اتمام کار این طرح تا پایان آبان سال آینده پیش بینی شده و واگذاری واحدها پس از اتمام پروژه انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: با همیاری و همکاری پروژه ها به نتیجه رسیده و با آغاز به کار پروژه های جدید نسبت به افزایش سطح اشتغال، سرمایه گذاری و توسعه در جزیره کیش اقدام می شود.

سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش این طرح را یکی از بزرگترین پروژه های شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش خواند و گفت: پروژه مسکونی با مشکلاتی از جمله برق دو بلوک و تغییر در سازه ها مواجه بوده است که در اولین جلسه نسبت به بررسی و رفع این مشکلات اقدام و پیگیری های لازم انجام می شود.

شایان ذکر است این طرح در زمینی به مساحت ۸۲ هزار متر با ۶۵۵ واحد و در ۵ بلوک طراحی شده است. در این بازدید جمعی از مدیران و مسوولان شرکت سرمایه کذاری و توسعه کیش و مدیران پروژه نیز حضور داشتند.