مجوزهای ساخت در منطقه آزاد کیش در دو روز کاری صادر می شود

با دستور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر تسهیل و تسریع در صدور مجوزهای ساخت تعداد 21 فقره مجوز پروانه ساخت از سوی معاونت معماری و شهرسازی شرکت عمران، آب و خدمات کیش صادر شده است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامرضا کردی داریان، معاون معماری و شهرسازی شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: طبق دستور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، کاهش زمان صدور پروانه ساخت به دو روز کاری با هدف حمایت از کسب و کارها در منطقه آزاد کیش در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته کردی داریان آذر ماه امسال تعداد ۲۱ فقره انواع مجوز‌ صادر شده است که از این تعداد ۸ فقره مجوز مربوط به پروانه ساختمان بوده است .

 کردی داریان افزود: تمام پروانه های ساخت طبق دستور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش حداکثر ظرف مدت ۲ روز کاری پس از تکمیل مدارک و مستندات فنی و مالی توسط سرمایه گذاران صادر می شود.

وی با اشاره به این که معاونت شهرسازی ومعماری شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش آمادگی لازم برای ارائه خدمات شایسته به سرمایه گذاران را دارد گفت: در جهت تسریع اموردر صدور انواع مجوزها شامل پروانه ساخت، تغییر بنا، ادامه عملیات، تغییر نقشه، تخریب و نوسازی، اضافه ساخت، تعمیرات و همچنین گواهی ساختمان (پایانکار و تمدید پایانکار) در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به سرمایه گذاران هستیم.

معاون معماری و شهرسازی شرکت عمران، آب و خدمات کیش تصریح کرد: تمام مجوزها در خصوص مدارک و نقشه ساخت زمین های آماده، صادر شده است.

لازم به ذکر است، محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ۲۷ آبان، در بازدید از واحدهای صنعتی، از تسریع در فرایند اداری شهرسازی برای رفاه حال فعالان حوزه صنعت و تولید جزیره کیش ظرف دو روز کاری تاکید کرده بود.