پیام تبریک محمدرضا لواسانی به مناسبت روز پرستار

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش فرا رسیدن ولادت باسعادت بانوی نور و ایثار، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را فرصت مغتنمی برای نكو داشت خدمات ارزشمند کادر درمان كه گام هاي موثري در راستای حفظ و ارتقاء سلامت جامعه برداشتند؛ پیام تبریکی صادر کرد:

در پیام تبریک محمدرضا لواسانی به مناسب فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار آمده است:

با نام و یاد خدای مهربان

فرا رسیدن نوزدهم آذر ولادت باسعادت بانوی نور و ایثار، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار تجلی گر شان و منزلت واقعی پرستار و برافروختن نور حیات بیمار، پرچمدار این رسالت خطیر هستند.

به درستی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با اعطای عنوان "شهدای سلامت که صفت و مزد بزرگ و برازنده از جان گذشتگان در گذشته؛ در وادی سلامت می‌باشد" حقیقتا، حق مطلب را ادا فرمودند.

درود میفرستم به روح بلند شهدای پرستار و اراده والای آنان که جان بر کف بر بالین بیمار شبانه روز ایستاده اند و در راه تندرستیش کوشیدند.

پرستاران جهادگران بی بدیل خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در سطح کشور از جمله جزیره کیش با تلاشی خستگی ناپذیر همراه پزشکان فداکار برای حفظ سلامت جامعه نقش مهمی ایفا می کنند.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های مجدانه و اهتمام سخت‌کوشانه پرستارانی که به نظام سلامت، معنا و مفهوم واقعی می‌بخشند، فرا رسیدن نوزدهم آذر ولادت باسعادت بانوی نور و ایثار، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به جامعه شریف پرستاری کشور و جزیره کیش شادباش می‌گویم.

از خداوند منان صمیمانه توفیق خدمت، سلامت، سعادت و موفقیت های روز افزون تلاشگران عرصه سلامت را آرزومندم.

 

محمدرضا لواسانی

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش