بیش از چهارصد نفر از پایگاه سیار کنترل سلامت، خدمات پزشکی دریافت کردند

با دستور محمدرضا لواسانی مبنی بر ارائه خدمات شایسته به مردم، تعداد 480 نفر از ساکنان "شهرك سحر و کرمانشاهان" از پایگاه سیار کنترل سلامت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش خدمات پزشکی دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با دستور محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر این که باید مردم ضعیف جامعه از خدمات سازمان منطقه آزاد کیش بهره مند شوند؛ ارائه خدمات شایسته در حوزه های درمانی به اقشار مختلف جامعه در مناطق ضعیف کیش در دستور کار بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش قرار گرفته است.

در راستای رفاه حال ساکنان جزیره با راه اندازی پایگاه سیار کنترل سلامت در کیش که به صورت مستمر و دوره ای انجام می شود، 27 آبان در شهرك کمپ سحر 188 نفر خدمات پزشکی دریافت کردند.

از تعداد 188 نفر که در زمینه "بیماری های داخلی، اطفال، زنان و زایمان، عمومی، دندانپزشکی، روان شناسی و تغذیه" خدمات پزشکی دریافت کردند دارای بیماری های زمینه ای "دیابت، فشار خون، کم خونی، گوارش، تیروئید و .." بودند.

همچنین 98 درصد از بیماران ساکن در شهرك سحر دارای دفترچه بیمه بودند که از این تعداد 69 درصد مرد و 31 درصد زن از خدمات پزشکی پایگاه سیار کنترل سلامت بهره مند شدند.

منطقه کرمانشاهان نیز یکم آذر جامعه هدف پایگاه سیار کنترل سلامت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش بود که تعداد 292 نفر از ساکنان این منطقه در زمینه " بیماری های داخلی، اطفال، زنان و زایمان، عمومی، دندانپزشکی، روان شناسی و تغذیه" از خدمات پزشکی این پایگاه بهره مند شدند که دارای بیماری های زمینه ای"دیابت، فشار خون، گوارش، تیروئید و ..." بودند.

گفتنی است 95 درصد بیماران این منطقه دارای دفترچه بیمه بودند که از این تعداد 44 درصد مرد و 56 درصد زن  از خدمات پزشکی پایگاه سیار کنترل سلامت بهر مند شدند.

ارائه خدمات پزشکی به صورت رایگان توسط پایگاه سیار کنترل سلامت کیش با دستور محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در دستور کار بیمارستان قرار گرفته است و با جدیت تمام در مناطق مختلف این منطقه در حال اجرا است.