برقراری سفرهای بندر آفتاب به كيش و برعکس

سرپرست شركت توسعه و مديريت بنادر و فرودگاه ها از همكاري اداره كل بنادر كيش با شركت كشتيراني بندر آفتاب در برقراري سفر دريايي مسير آفتاب، كيش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش عزت اله محمدی سرپرست شركت توسعه و مديريت بنادر و فرودگاه هاي كيش در این خصوص گفت: این سفرها از ۴ مهر سال جاری با هدف ایجاد تنوع در انتخاب مسافران دريايي جزیره برقرار شده است.

وی خدمت رسانی در این مسیر دریایی را تشریح کرد و گفت: یک فروند کشتی مسافربری با ظرفیت ۷۰ نفر روزانه از بندر افتاب به جزیره کیش و برعکس با مدت زمان ۵۰ دقیقه تردد می کند که در صورت استقبال مسافران تعداد سفرهای شناور به سه سفر در روز افزایش خواهد یافت.

محمدی توسعه صنعت گردشگری و ارائه خدمات قابل قبول به ساکنان و گردشگران را از جمله رویکردهای شركت توسعه و مديريت بنادر و فرودگاه ها در راستاي دستیابی به اهداف سازمان منطقه آزاد كيش‌ برشمرد.

سرپرست شركت توسعه و مديريت بنادر و فرودگاه هاي كيش با اشاره به گردشگر پذير بودن و ظرفیت های موجود در نقاط مختلف و سواحل بینظیر این جزیره، تنوع مسير سفر هاي دريايي را در تبادل مسافر به كيش موثر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: توجه به چگونگی خدمات رسانی به مسافران سبب رونق گردشگری و استفاده هر چه بیشتر همگان از قابلیت‌های این منطقه آزاد می شود.