آغاز مسابقه طراحی شهری و جداره سازی مسیر بومی-فرهنگی در کیش

مسابقه "طراحی شهری و جداره سازی مسیر بومی- فرهنگی" با هدف توسعه متوازن شهری و استفاده از ایده های برتر طراحی در کیش آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این مسابقه بر اساس شرایط و مقررات جامع مسابقات وزارت راه و شهر سازی و با هدف استفاده از ایده های برتر و نوآوری فارغ التحصیلان رشته های معماری و شهرسازی و طراحی منظر و لند اسکیپ در طراحی شهری و جداره سازی مسیر بومی – فرهنگی  میدان سعدی تا مسجد خاتم برگزار می شود.

در نظر گرفتن شرایط ویژه محور بومی- فرهنگی و رعایت مقیاس و تناسبات طرح ،ساماندهی فضاهای باز شهری با اولویت بافت بومی موجود، توجه به مسیر مسجد خاتم تا مسجد اهل تسنن، ایجاد هماهنگی جداره ها با توجه به اجرایی و کم هزینه بودن و اصلاح هندسی مسیر طراحی از اولویت های این مسابقه است.

بر اساس این گزارش دکتر پیروز حناچی، دکتر فریبرز دولت آبادی ، مهندس شهاب الدین ارفعی، مهندس آرش مظفری و مهندس عبدالنبی شرفی داوری این مسابقه را بر عهده دارند.

برای نفر اول این مسابقه 1 میلیارد ریال و برای نفر دوم 500 میلیون ریال جایزه نقدی درنظر گرفته شده است.

 شرکت کنندگان می توانند  تا اول مهرماه 1400 برای نام نویسی و دریافت کد رهگیری از طریق لینک urban.kish.ir  اقدام کنند. عدم دریافت برنامه مسابقه و کد رهگیری تا اول مهر به منزله عدم احراز صلاحیت شرکت در مسابقه است . مهلت ارسال آثار نیز تا 15 آبان تعیین شده است. زمان داوری آثار 17 آبان بوده و نتایج 20 آبان اعلام خواهد شد.

شرکت کنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن 44421380- 076 داخلی 139 با دبیر مسابقه (دکتر بیدلی) تماس بگیرند.