فرسودگی تاسیسات و شبکه توزیع داخلی دلیل قطعی آب در مجتمع اقامتی صدف

آب مجتمع اقامتی صدف به دلیل اشکالات ناشی از تاسیسات داخلی و عدم امکان آبگیری مخازن قطع شده بود و با بدهی این مجموعه اقامتی به شرکت آب و برق ارتباطی نداشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، در روزهای گذشته و در پی قطع آب در مجتمع اقامتی صدف و قطعی موقت در برخی نقاط منطقه مسکونی نوبنیاد ، در برخی رسانه ها مطالبی در خصوص علل بروز این مشکل عنوان شد که ضمن تعمیم اشکالات داخلی یک مجموعه اقامتی به کل جزیره ، با صراحت دلیل بروز این مشکل را بد حسابی سازمان منطقه آزاد کیش به شرکت آب و برق عنوان کردند، حال آنکه آب این مجتمع از سوی شرکت آب و برق قطع نشده و به دلیل بروز اشکال در شبکه توزیع داخلی ، ساکنان این مجموعه امکان استفاده از آب شهری را نداشتند. سازمان منطقه آزاد کیش نیز با هدف تامین رفاه خانواده های ساکن در این مجموعه در روزهای اخیر با نصب مخزن ویژه و اختصاصی در این مجتمع تلاش کرد تا کاهش فشار آب ناشی از فرسودگی شبکه توزیع داخلی مجتمع اقامتی صدف برطرف شود.

لازم به ذکر است شرکت آب و برق کیش با صدور جوابیه ای در خصوص یک جانبه نگری رسانه ها در پرداختن به این موضوع عنوان کرده است که تفسیر علت قطعی آب مجتمع صدف به دلیل بدحسابی سازمان منطقه آزاد کیش برداشت رسانه ها از مصاحبه مدیرعامل این شرکت بوده و وی در هیچ قسمتی از این مصاحبه به طور مستقیم یا غیر مستقیم چنین مطلبی را عنوان نکرده است.

در این بیانیه تاکید شده است که مدیر عامل شرکت آب و برق در مصاحبه خود نه تنها مطلبی تحت عنوان پرداخت بدهی مجتمع مزکور توسط سازمان عنوان نکرده  بلکه تاکید دارد این موضوع از یک سال پیش توسط شرکت آب و برق و مدیران و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش در دست پیگیری است.

لازم به ذکر است  قطعی آب این مجتمع که ناشی از بروز عیب در تاسیسات داخلی و عدم امکان آب گیری مخازن بود تنها دو روز طول کشید که با تلاش کارشناسان اداره آب و برق و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش در نصب مخازن جدید برطرف شد، حال آنکه مشخص نیست رسانه ها چگونه و با چه تقویم و حساب و کتابی این قطعی را ده روزه اعلام کرده اند.

بی تردید اخلاق حرفه ای و صیانت از حقوق مخاطبان ایجاب می کند تا در پرداخت به سوژه های خبری ضمن رعایت امانت داری و ارائه اطلاعات صحیح و مبتنی بر مستندات ، از ایجاد تشویش برای ساکنان صبور و فهیم کیش اجتناب کرده و یاریگر مسئولان و خادمان مردم برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان باشیم .