توسعه زیر ساخت های انرژی و ساخت مسکن ملی در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نخستین جلسه شورای معاونان این مجموعه در سال جاری بر توسعه زیرساخت های انرژی ، اتمام طرح های نیمه تمام و تسهیل شرایط سفر به کیش و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جعفر آهنگران مدیرعامل این سازمان ، در نخستين جلسه شوراي معاونان و مديران اين سازمان در سال ١٤٠٠ كه با حضور مشاور رييس جمهور و ديير شورايعالي مناطق آزاد در مركز همايش هاي بين المللي كيش برگزار شد ،توسعه زیرساخت های انرژی ، اتمام طرح های نیمه تمام وحمایت از بخش خصوصی را از مهم ترین رویکردهای سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد.

وي همچنين بر تسهیل شرایط سفر به کیش، تکریم ارباب رجوع ، توانمند سازي نیرو های انسانی و بهينه سازي فرايندها در اين منطقه آزاد تاكيد كرد.

آهنگران همچنین به ساخت مسکن ملی در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: گرانی مسکن در جزیره کیش مشکلی است که بر آینده منطقه و کیفیت فعالیت منابع انسانی تاثیر منفی دارد و به همین دلیل ساخت مسکن ملی و ارزان قیمت در جزیره کیش و بندر آفتاب  در دستور کارقرارگرفته است.
وی تعدیل قیمت ها در جزیره کیش را دغدغه معیشتی ساکنان این منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای دستیابی به اهداف و سیاست های کلان سازمان؛ اقدامات موثر و کارآمد در این زمینه  انجام شده و استمرار خواهد داشت.

جعفر آهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با اشاره به امضا تفاهم نامه ای با وزارت نیرو، گفت: اجرای طرح نیروگاه برق، كه از دوره های مدیریتی قبل تا امروز با هدف تامین بخشی از انرژی الکتریکی مورد نیاز جزیره کیش برنامه ريزي شده بود پيگيري و در نهایت مقرر شد با همکاری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق یکی از زیرمجموعه های وزارت نیرو به مرحله اجرا درآید .
وي افزود : طبق برآورد انجام شده نصب و راه اندازی این نیروگاه مبلغی بالغ بر 24 میلیون دلار هزینه خواهد داشت.