به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از هواپیمایی کیش، این شرکت در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی جدید که از یکم آبان، از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ شده در تمام پروازهای داخلی و بین المللی نسبت به توزیع "بستههای بهداشتی؛ماسک و محلول ضدعفونی کننده، استفاده از فیلترهای تصفیه هوای HEPA، ضدعفونی و استریل کامل فضای کابین قبل و پس از انجام هر پرواز، رعایت فاصله گذاری اجتماعی درکانترهای پرواز و اتوبوسهای فرودگاهی" اقدام کرده است.
شرکت هواپیمایی کیش بر اساس ضوابط بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا و سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر رعایت و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در تمام پروازهای خود صندلی هایی که مجاز به فروش نبوده اند، با برچسب های مخصوص و با شعار "صندلی رزرو شده توسط سلامتی" و "ما مراقب شما هستیم" مشخص و جدا سازی شده است.
شایان ذکر است هم زمان با نخستین روزهای شیوع بیماری کووید - ۱۹ در کشور، شرکت هواپیمایی کیش اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا میان مسافرین این شرکت را آغاز کرده و به عنوان یکی از شرکت های هواپیمایی پیشرو در مبارزه با این بیماری در سطح کشور مطرح و به مسافرین و کیشوندان جهت انجام سفرهای ضروری خدمات با کیفیتی را ارائه کرده است.
شرکت هواپیمایی کیش در راستای دستور العمل های جدید ستاد ملی کرونا و سازمان هواپیمایی کشوری و به منظور آسایش، اطمینان خاطر و راحتی هر چه بیشتر مسافرین از یکم آبان علاوه بر اقدامات بهداشتی ذکر شده، اجرای فاصله گذاری اجتماعی در تمام پروازهای داخلی را اجرا می کند.
گفتنی است شرکت هواپيمايي کيش با هدف توسعه فعاليت هاي جزيره زيباي کيش، از طريق برقراري ارتباط با مراکز استان هاي کشور و اتصال به کشورهاي حاشيه خليج هميشه فارس درسال 1370 تاسيس شد. اين شرکت به عنوان يکي از شرکت هاي تابعه سازمان منطقه آزاد کيش و در قالب يک شرکت سهامي خاص، فعاليت خود را از خرداد ماه همان سال آغاز کرده است.