به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این جشنواره با همکاری موسسه جشنواره ها و مناسبتها و جوامع صنفی فعال در جزیره و همچنین مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش طراحی شد و با هدف توسعه گردشگری داخلی،تحکیم ارتباط میان جامعه تبلیغاتی کشور و ارتقاء صنعت گردشگری از ابتدای تیر ماه سالجاری آغاز به کار کرد.
پس از تشکیل دبیرخانه جشنواره تبلیغات و برندینگ گردشگری کیش از ابتدای تیر، در راستای کمک به رونق اقتصادی صنعت گردشگری کشور، معرفی بهترینها در تبلیغات این حوزه و همچنین ارائه خدمات گردشگری مطلوب؛ آئین نامه ها و ضوابط شرکت در جشنواره ، چگونگی انتخاب و معرفی اعضای کمیته داوران و کمیته های دیگر تدوین شد .
به همین منظور فراخوان ارسال آثار از 21 تیر در وبسایت جشنواره به آدرس www.kishtaf.com فعال و طبق ضوابط و مقررات داوری و معیارهای انتخاب اعلام شد که بر این اساس متقاضیان از تاریخ مذکور به مدت 15 روز برای ارسال آثار فرصت دارند و پس از آن، جهت رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با شیوع ویروس کرونا، انتخاب آثار بصورت آنلاین انجام می شود.
آثار انتخابی و راه یافته به مرحله رقابتی ، با حضور شرکتهای تبلیغاتی و سازندگان محتوای تبلیغاتی ، روابط عمومی ها ، آژانسهای خدمات مسافرتی و گردشگری، علاقه مندان به حوزه تبلیغات گردشگری در زمینه های رادیویی و تلویزیونی ، کمپین های تبلیغاتی، تبلیغات چاپی و محیطی ، تبلیغات محتوای دیجیتال و فضای مجازی و برندینگ امور آژانسهای خدمات گردشگری و بوم گردی، در مرحله نهایی جشنواره از ۲۷ تا ۳۱ مرداد با هم رقابت می کنند.
گفتنی است مرحله نهایی این جشنواره در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برپا می شود.