از سوی سازمان هواپیمایی کشوری صورت گرفت:

اعطای مجوز آموزش های الکترونیک به شرکت هواپیمایی کیش

شرکت هواپیمایی کیش در راستای بهره‌گیری از سیستم های نوین برای آموزش الکترونیک و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی موفق به دریافت مجوز آموزش های الکترونیک از سازمان هواپیمایی کشوری شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت هواپیمایی کیش با درخواست مجوز آموزش الکترونیک عملیات از طریق  E – Learning از سازمان هواپیمایی کشوری؛ پس از بررسی های صورت گرفته در خصوص زیر ساختی و عملیاتی واحدهای آموزشی کیش ایر، بر اساس نظامنامه ها، مجوز آموزش الکترونیکی یا E – Learning برای شرکت هواپیمایی کیش صادر شد.

همچنین شرکت هواپیمایی کیش در راستای ارائه خدمات شایسته به مسافرین و ساکنین جزیره کیش در حال بررسی و بهره‌گیری از روش ها و سیستم های نوین آموزشی، عملیاتی، بازرگانی و... مطابق با آخرین استاندارهای روز دنیا است.

گفتنی استشرکت هواپیمایی کیش در سال ۱۳۷۰ تاسیس شد. این شرکت پس از ثبت و دریافت مجوزهای قانونی به عنوان یکی از شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش و در قالب یک شرکت سهامی خاص، فعالیت خود را از خرداد ماه همان سال با دو فروند هواپیمای اجاره ای آغاز کرد.

کیش ایر، دارای ۷ فروند هواپیمای بوئینگ MD و ۲ فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ و ۲ فروند ایر باس A۳۲۱ است و با تمام خصوصیات و استانداردهای لازم بین المللی، یکی از شرکت های عضو IATA (یاتا) و نخستین شرکت داخلی دارنده گواهینامه IOSA (آیوسا) است