پایان پنجمین دوره مسابقات شطرنج استاندارد ریتد در جزیره کیش

پنجمین دوره مسابقات شطرنج استاندارد ریتد با معرفی نفرات برتر در دو بخش ریتد استاندارد و برق آسا به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پنجمین دوره مسابقات شطرنج استاندارد ریتد جزیره کیش ویژه بازیکنان دارای ریتینگ کمتر از 1900 و بدون ریتینگ 13 تا 15 آذر با حضور 50 شطرنج باز از هفت استان تهران، مازندران، اصفهان، هرمزگان، خراسان رضوی، قزوین و کیش در هفت دور زیر نظر هیأت شطرنج موسسه ورزش و تفریحات سالم در سالن شطرنج مجموعه المپیک برگزار ودر پایان اسامی نفرات برتر اعلام شد.

در بخش ریتد استاندارد؛ میرمحمود علوی از مازندران ، محمدحسین هروی از جزیره کیش ، عبدالله بهادری از هرمزگان به ترتیب مقام های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند.

نفر برتر ریتینگ کمتر از 1700 نیز عارف رحیمی از هرمزگان، نفر برتر ریتینگ کمتر از 1500 محمدرضا علیزاده نیساچائی و بانوی برتر راشین کاکاوند از قزوین شد.

متین زمانی از جزیره کیش نفر برتر کمتر از 14 سال، بردیا جهان تیغی از جزیره کیش نفر برتر کمتر از 12 سال و رامتین کاکاوند از قزوین نفر برتر کمتر از 10 سال شدند؛همچنین آرتین خداجو جایگاه نفر برتر کمتر از 14 سال پسران کیش و ریحانه قاسم نژاد نفر برتر کمتر از 14 سال دختران کیش را به خود اختصاص دادند.

در بخش مسابقات برق آسا نیزعبدالله بهادری از هرمزگان نفر اول، محمدحسین هروی از جزیره کیش مقام دوم، رضا ژرف اندیش از جزیره کیش مقام سوم را کسب کردند و رامتین کاکاوند از قزوین نفر برتر کمتر از 14 سال معرفی شد.