وزیر اطلاعات كشور:

نبض تپنده سازندگی در کیش ريشه در مديريت جهادي اين منطقه دارد

وزیر اطلاعات درسفر به كيش ضمن ابراز خرسندی از روند رو به توسعه اين جزیره گفت: نبض زندگی و سازندگی در جزیره کیش به خوبی می تپد که نشان دهنده حرکت رو به رشد این منطقه و وجود يك مديريت جهادي است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سید محمود علوی در حاشیه مراسم افتتاحیه مجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم که همیشه در ایام دهه فجر شاهد بهره برداری از اقداماتی باشیم که به دست خدمتگذاران مردم در سراسر ایران اسلامی انجام می شود تا شاهد رشد و توسعه کشور اسلامیمان باشیم.

وی روند توسعه ي کیش را مثبت خواند و اظهار کرد: از سفر دوره قبل من بالغ بر یک سال و ده ماه می گذرد که در آن از مناطق مختلفی در کیش بازدید داشتم لذا در این دوره از بازدید دیدم  نبض زندگی و سازندگی در جزیره کیش به خوبی می تپد که نشان دهنده حرکت رو به رشد این منطقه است.

وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید تصریح کرد: روند رو به رشد جزیره کیش که با استقامت و صلابت به راه خود ادامه می دهد، یقینا ریشه در نگاه خوب و مهندسی عمیق توسعه توسط دکتر مونسان، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش دارد زیرا ایشان  بدون ايجاد حاشيه و سر و صدا خدمتی خاموش، جهادی و آرام  را در عرصه سازندگی انجام می دهد.

علوی ضمن ابراز خرسندی از حرکت های انجام شده، گفت: امروز ورود بخش خصوصی به عرصه های مختلف نوید بخش تحولات نوینی است زیرا تا این بخش احساس امنیت، حمايت و ثبات در بازار نداشته باشد، وارد عرصه سرمایه گذاری نمی شود و بیشتر به سمت تجارتی می رود که سرمایه در آن شناور است و تثبیت نمی شود اما خوشبختانه امروز می بینیم که بخش خصوصی در پروژه های متعددی سرمایه های خود را در زمین های جزیره تثبت کرده است.

وی افزود: تثبیت سرمایه ها در پروژه های کیش بیانگر احساس ثبات اقتصادی و حمایت مدیران است لذا این وضعیت را باید ادامه داد تا شاهد حضور هر چه بیشتر بخش خصوصی باشیم زیرا این بخش می تواند خدمات بیشتری را برای مردم فراهم کند و باعث چرخش سازنده سرمایه های مردم و گردش اقتصاد شود.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: برای ما مهم این است که عرصه اقتصاد را از نظر امنیت تامین کنیم به همین خاطر امروز سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در کنار بخش های رسانه ای، فرهنگی، آموزشی و ... اذعان دارند که از یک امنیت خوب برخوردار هستند.

حجت الاسلام علوی ادامه داد: دستگاه امنیت کشور امروز در خدمت همه اقشار مردم و اصناف است و این کاری است که امروز وزارت اطلاعات توانسته به جامعه عرضه کند تا علاوه بر امنیت به مردم آرامش ارائه کند به نحوی که امروزه مردم دستگاه امنیتی را در کنار و در خدمت خود احساس می کنند.

وی تاکید کرد: این نوع خدمتگذاری ها باعث می شود که مردم با دلگرمی بیشتر در صحنه حضور داشته باشند و کشور به واسطه توان و انرژی مردم همیشه در صحنه بتواند رشد پر شتابی را تجربه کند.

وزیر اطلاعات افزود: امروز به شكرخداوند شاهد سو سو زدن آثار رشد و توسعه در کشور هستیم و امیدواریم که این سو سوها به درخشش تبدیل شود و همه مردم، صاحبان سرمایه، اندیشه و ذوق در کشور حضور پیدا کنند تا شاهد شكوفا شدن اقتصاد مقاومتي مدنظر مقام معظم رهبري، رشد توليد و اشتغال در کشور و شکل گیری خانواده ها و فعالیت جوانان و جوانه زدن امید در اقشار مختلف جامع باشیم.

علوی در خصوص عملکرد تیم مدیریتی دولت تدبیر و امید در جزیره کیش گفت: من در مقاطع مختلف و دوره مدیریت های گوناگون در کیش حضور پیدا کرده ام و روند رشد جزیره را شاهد بوده ام لذا می توانم بر آوردی نسبی در این زمینه داشته باشم.

وی افزود: یقینا مدیران در همه دوره ها به مردم خدمت کرده اند و ما نمی توانیم خدمات آنان را منکر شویم اما ویژگی این دوره از مدیریت این است که یک رشد اصولی، مبنایی، حسابگرانه و بی سر و صدا در جریان است. در این دوره شاهد حرکتی عمقی و نه سطحی هستیم، حرکتی که حاشیه و سر و صداهای تبلیغاتی ندارد لذا می تواند ماندگار شود.

شایان ذكر است  مجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش، عصر امروز پنج شنبه 14 بهمن ماه با حضور وزیر اطلاعات و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در غرب جزیره افتتاح شد. همچنين حجت الاسلام علوي در سفر به كيش از برخي پروژه ها مانند پارك آبي، طرح  پروژه هاي محور تمدن ها و مسير ويژه و پارك هاي نوار ساحلي كيش ديدن كرد.

افتتاح راديو نما با حضور حجت الاسلام علوي در صدا و سيماي مركز كيش و حضور در برنامه زنده تلويزيوني شبهاي انقلاب از ديگر برنامه هاي سفر وزير اطلاعات به جزيره كيش بود.