ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی به زودی در جزیره کیش

با برنامه ریزیهای انجام شده بزودی خدمات تخصصی دندانپزشکی در کلینیک امام علی (ع) ارائه می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با تمهیدات اندیشیده شده خدمات تخصصی دندانپزشکی با حضور یک گروه از دندانپزشکان متخصص بزودی در کیش ارائه می شود.

رییس کلینیک امام علی(ع) کیش در این خصوص گفت: با توجه به پیگیریهای مستمر شهروندان در خصوص انجام خدمات تخصصی دندانپزشکی در کیش و با هدف ارائه خدمات مناسب درمانی با یک گروه از دندانپزشکان متخصص مذاکره شده تا پس از طی مراحل اداری به زودی به صورت دوره ای در کیش مستقر شوند.

وی افزود: این متخصصان در زمینه های ارتودنسی، دندانپزشکی اطفال، ریشه و لثه خدمات می دهند.

دکتر باقری در پاسخ به علت عدم استقرار دائمی این متخصصان در کیش گفت: با توجه به تعداد کم متقاضیان این خدمات درمانی از نظر هزینه ای استقرار دائم این پزشکان مقرون به صرفه نیست اما با برنامه ریزی انجام شده مقرر شده است این گروه بصورت منظم و دوره ای در کیش حضور یابند و به مراجعان خدمات درمانی ارائه کنند.

وی در خصوص نبود دندانپزشک در بیمارستان کیش افزود: باتوجه به اینکه خدمات تخصصی دندانپزشکی در زمره درمانهای زیبایی محسوب می شوند این خدمات توسط مراکز بیمارستانی و دانشگاهی ارائه نمی شود، جزو خدمات بیمارستانی نیست و باید برون سپاری شود. علاوه براین موضوع، درمانهای دندانپزشکی از جمله خدمات درمانی محسوب می شوند که نیازمند ارتباط مراجعه کننده با یک دندانپزشک جهت ادامه روند درمان است.

رییس کلینیک امام علی(ع) ادامه داد: به همین منظور برای تامین نیاز شهروندان با حضور این گروه از متخصصان دندانپزشکی علاوه بر حفظ ارتباط مراجعان با پزشکی که به صورت دوره ای در کیش مستقر است شهروندان خدمات مورد نظر خود را بدون نیاز به سفر به دیگر شهرها در جزیره کیش دریافت می کنند.