خروش مرگ بر صهیونیست جزیره نشینان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین

ساحل نشینان جزیره کیش در روز قدس هم صدا با دیگر مسلمانان جهان فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، همزمان با آخرين جمعه ماه مبارك رمضان، ساكنان و گردشگران جزيره كيش با شركت در راهپيمايي اين روز، ضمن تجديد بيعت با آرمانهاي والاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري، خشم و انزجار خود را از خوي تجاوزگري رژيم صهيونيستي  در حمايت از مردم مظلوم و بي‌ دفاع فلسطين اعلام كردند.

مردم ولایتمدار جزیره کیش با وجود گرما و رطوبت زیاد هوا باز هم با حضور پر شور خود جلوه ای دیگر از شکوه اتحاد و همدلی مسلمانان را به جهانیان نشان دادند.

شركت‌ كنندگان در راهپيمايي روز جهاني قدس با در دست داشتن پلاكاردها و سر دادن شعارهايي همچون، "روز قدس است كه اسلام را زنده نگه داشته است"، "مرگ بر آمريكا"،" مرگ بر انگليس" و "مرگ بر اسراييل" خواستار آزادي قبله اول مسلمين شدند و همدردي و همدلي خود را با مردم مظلوم فلسطين به نمايش گذاشتند.

گفتنی است در مراسم با شكوه راهپيمايي روز قدس كه از رویروی دانشگاه تهران واقع در منطقه مير مهنا آغاز شد و تا مصلای بزرگ کیش ادامه داشت، با حضور مدیرعامل، معاونان و مسئولان سازمان منطقه آزاد كيش، حجت الاسلام و المسلمين عليدادي امام جمعه كيش، امام جمعه اهل سنت، جمعي از مسئولان محلي، نيروهاي نظامي و انتظامي، نمايندگان صنوف و گروه هاي مختلف مردم حضور داشتند.