بسم الله النور


در آستانه نوزدهمين روز ماه مبارك رمضان و ليالي قدر، سالروز ضربت خوردن و شهادت مولاي متقيان حضرت علي (ع) را به پيشگاه حضرت ولي عصر (عج) و تمامي دوستداران و محبان حضرتش تسليت و تعزيت عرض مي كنم.

سحرگاه محزوني که خورشید فروزان حیات برترين مظهر شجاعت، زهد، علم و عدالت، در افق نوزدهم رمضان در آسمان شهر کوفه به خون نشست و فرياد فزت و رب الكعبه مهربان ترين حامي يتيمان در آسمان طنين‌ انداز شد تا همه ساله ليالي قدر يادآور اراده الهی، بر مانایی و جاودانگي انسان وارسته اي باشد كه با گذشت قرن ها همچنان، کردار و گفتارش، چراغ راه مردان خدا و حق جویان و یکتا پرستان جهان است.
اينک که در شب‌هاي پر برکت قدر بار ديگر توفيق عبادت و بندگي و بهره‌گيري از معنويات خوان گسترده الهي نصيب همه بندگان شده، با ياد مولود كعبه، زير باران رحمت "ليله القدر" مي‌ايستيم تا جان‌هايمان تطهير شده و سعادت حركت خالصانه در مسير قرب الهي تقدير مان شود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ايام سوگواري شهادت مولي الموحدين حضرت علي ابن ابي طالب (ع)، توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق در شب های قدر را برای تمامي هموطنان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش از خداوند منان مسئلت می نمایم.

                                                                                                                                                                    علی اصغر مونسان

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش