گامی دیگر در جهت رونق گردشگری در کیش

اولین هتل دریایی خاورمیانه در جزیره کیش افتتاح شد

هتل پنج ستاره دریایی ترنج با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری کشور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در جزیره کیش افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش، این هتل عصر روز 22 بهمن ماه با حضور حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری کشور، اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و معاونانشان، علی اصغر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و حجت الاسلام و المسلمین دکتر علیدادی و همچنین جمعی از مدیران محلی، فرماندهان نظامی و انتظامی در جزیره کیش افتتاح شد.

بنابراین گزارش، در مراسم افتتاحیه این هتل منحصر بفرد، مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری کشور ضمن قدردانی از تلاش مسئولان در جهت رونق گردشگری در جزیره کیش، گفت: به پشتوانه اقدامات انجام شده توسط تیم مدیریتی در دو سال گذشته، به زعم شهروندان چهره جزیره کیش دگرگون شده است.

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره دریایی ترنج در منطقه ای بکر با اکوسیستم طبیعی در دو فاز تعریف شده است که احداث فاز اول هتل با 100 واحد سوئیت کف شیشه ای 40، 60 و 120 متری و بالکن اختصاصی به صورت بوته جقه بر روی آب به اتمام رسیده و عملیات ساخت فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی نیز در دست اجرا است.

همچنین ساخت دو جزیره مصنوعی در این هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام گرفته است.

گفتنی است، با زیر ساخت های مهیا شده و توسعه گردشگری و تجاری کیش در این مدت پیش بینی می شود، آمار سالانه ورود گردشگران کیش در آستانه سال جدید از مرز دو میلیون نفر بگذرد.