مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش در آیین تقدیر از کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی؛

آرامش وامنیت کیش مرهون تلاش خانواده بزرگ نیروی انتظامی است

دکتر مونسان در آیین تقدیر از کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی گفت: تبدیل کیش به الگوی امنیت و آرامش درکشور مرهون تلاش های کارکنان نیروی انتظامی و خانواده هایشان است.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دكتر مونسان در این مراسم ضمن تبريك هفته  نيروي انتظامي با اداي احترام به شهدای کشورمان به ویژه شهداي نيروي انتظامي گفت: صبر و شکیبایی خانواده های کارکنان نیروی انتظامی پشتوانه جسارت و اقتدار این نیرو در برقراری امنیت و حفاظت از مرزهای کشور است.

وی با تشکر از تلاش خانواده بزرگ نیروی انتظامی افزود: در بیان اقتدار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همین بس که درمنطقه ای که بیشترین تنش را در جهان دارد و با وجود جنگ های مختلف درکشورهای همسایه، ایران اسلامی به مدد همت غیور مردان  و زنان نیروی انتظامی در آرامش و امنیت کامل به سر می برد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: نيروي انتظامي علاوه بر تامين امنيت دارای حیطه وسيعي از اختيارات و مسئولیت هاست که براي مردم و با مردم كار مي كند.

وی تاکید کرد: انجام وظايف خطير ذاتي به همراه كسب رضايتمندي مردم كار سختي است اما نیروی انتظامی کشورمان تاکنون در این زمینه بسیار موفق عمل کرده و ضمن حفظ اقتدار با رعایت رافت اسلامي  رضایتمندی مردم را بدست آورده است.

دکتر مونسان گفت: آرامش و امنیت امروز جزیره کیش که به عنوان نماد آرامش درکشور زبانزد است مرهون تلاش های خانواده بزرگ نیروی انتظامی است.   

امام جمعه کیش نیز در این مراسم با تقدیر از تلاشهای کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی از سلامتی و امنیت به عنوان دو نعمت خداوندی یاد کرد که معمولا تا زمانیکه در خطر نباشند قدر و منزلتشان مورد توجه نیست.

وی سلامتی را وابسته به نوع زندگی فرد دانست و افزود: امنیت و آرامش مقوله ای است که وابسته به حضور انسان های شایسته، شجاع و از خود گذشته است.

وی ایثار و فداکاری های نیروی انتظامی جزیره کیش را عامل مهم  در جایگاه بدست آمده برای کیش درکشور به عنوان مظهر آرامش و امنیت دانست و گفت: تدابیر رهبر معظم انقلاب به عنوان فرماندهی کل قوا و عملکرد دلسوزانه نیروهای نظامی و انتظامی منشاء آرامش و اقتدار کشور ما درجهان است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی با اشاره به شعار امسال که همدلی و همزبانی مردم و مسئولان است افزود: تلاش مدیرعامل مدبر سازمان منطقه آزاد کیش در برقراری ارتباط دو سویه و تعامل موثر با دیگر مسئولان این منطقه آزاد باعث شده است مسئولان کیش در راستای توسعه این جزیره و پیشبرد امور هر چه بیشتر به هم نزدیک شوند.

در ادامه این مراسم فرمانده انتظامی ویژه کیش با اشاره به آمارهای کشوری که حاکی از امنیت بالای 95 درصدی در جزیره کیش است گفت: کسب این جایگاه مقدور نبود جز به پشتوانه حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش که همواره همراه و یاور این نیرو در انجام وظایف خطیر اجتماعی وامنیتی است.

وی در ادامه از شکیبایی و همراهی خانواده های کارکنان نیروی انتظامی تقدیر و تشکرکرد و افزود: حمایت های امام جمعه کیش نیز همیشه پشتوانه محکمی برای نیروی انتظامی کیش در گذر از دشواری ها و ناهمواری های مسیر در جهت حفظ امنیت و آرامش در جامعه بوده است.

سرهنگ دهکی در پایان، بخشی از مسئولیت های نیروی انتظامی را وابسته به کمک گرفتن از مردم دانست و گفت: ارتباط و تعامل نزدیک و سازنده بین نیروی انتظامی و مردم ضامن دستیابی به آرامش و امنیت پایدار در هر منطقه وشهر است .

گفتنی است آیین گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور مسئولان محلی، نظامی و انتظامی با هدف ارج نهادن به جایگاه این نیروی خدوم و تقدیر از کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی شامگاه سه شنبه 14 مهر در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.