به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ در پی برنامه ریزیهای هدفمند و در راستای اصل مشتری مداری به عنوان مهمترین اولویت در فعالیت های شرکت هواپیمایی کیش٫ این مجموعه موفق شد درشش ماهه نخست امسال میزان تاخیر در پروازهای این شرکت را درمقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 54 درصد کاهش دهد.
کارشناسان و مسئولان شرکت هواپیمایی کیش از ابتدای امسال با برگزاری مرتب جلسات کمیته تاخیرات به بررسی عوامل بروز تاخیر پرداخته و با پیش بینی تمهیدات لازم نسبت به کاهش این اتلاف زمان با انجام اقدامات موثرنتایج مثبتی بدست آمد و رضایتمندی مسافران را نیز درپی داشت.
همچنین 72 درصد از پروازهای هواپیمایی کیش در 6 ماهه اول سال بدون تاخیرانجام شد که این آمار با روند صعودی 9 درصد ی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته مواجه بوده است.