به نام خدا

نیروی انتظامی، ازمظاهر بارز اقتدار نظام و تامین کننده امنیت اجتماعی پایدار در جامعه است و هفته نيروي انتظامي فرصت مناسبي است تا تلاش خستگی ناپذیر بزرگ مرداني را كه درعرصه دفاع و حفظ امنيت كشور از جان خويش گذشتند گرامي بداريم.

بدون ترديد كاركنان ايثارگر و هوشيار نيروي انتظامي همواره به عنوان بازوان توانمند نظام، با فداكاري و تلاش شبانه روزي نقش مهمي در برقراري نظم و استقرار امنيت پايدار در كشور ايفا مي‌نمايند.

در شرايطي كه به لطف حضرت حق و با برنامه‌هاي اثرگذار دولت تدبير و اميد، كشور در مسير پرشتابي از رشد و پيشرفت قرار گرفته است، پويايي و انگيزه كاركنان خدوم نيروي انتظامي ، زمينه ساز تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و برقراري صلح و امنيت پايدار در منطقه خواهد بود.

نقش سازنده و مثبت نيروي انتظامي در تقويت و ارتقاء امنيت عمومي جزيره كيش، به عنوان نخستين منطقه آزاد كشور در راستاي بكارگيري توان و ظرفيت‌هاي منطقه و فراهم شدن زمينه فعاليت هاي اقتصادي و حضور روز افزون گردشگران نيز شايسته تقدير است.

درپايان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثـارگران نـاجا، هفـته نیروی انتظامی را به حافظان انتظام و امنيت كشور تبریک و تهنیت عرض كرده و موفقيت روز افزون و سرافرازي و سعادت آنها را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

علی اصغر مونسان

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش