گشایش هشتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران در مشهد

با حضور استاندار خراسان، برخی مدیران عامل مناطق آزاد و سرکنسول کشورهای افغانستان و ترکمنستان هشتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی این مناطق و نمایشگاه بین المللی صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان سه شنبه شب اول آبان در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،این نمایشگاه با حضور ۲۰ شرکت کننده در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با هدف ارائه آخرین بسترهای سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و شناسایی ظرفیت های مغفول این مناطق دایر شده است.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع و در سالن عطار برای استقرار شرکت های حاضر پیش بینی شده است تا محصولات، کالاهای تولیدی و به روز خود را نیز به بازدید عموم بگذارند.

معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش نیز با حضور پررنگ در غرفه ۲۴ این نمایشگاه، فرصت مناسبی را برای حضور و آشنایی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی با ظرفیت ها، مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در جزیره کیش فراهم کرده اند.

هشتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نمایشگاه بین المللی صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان از یکم تا چهارم آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر و بازدید از آن، ساعت ۱۶ تا ۲۱ است.