آغاز نام نویسی بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز کیش در مقاطع کاردانی وکارشناسی ناپیوسته

دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز کیش در مقاطع کاردانی وکارشناسی ناپیوسته براساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سلمان کمالی زاده رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز کیش با بیان اینکه این دانشگاه تنها متولی آموزش های عالی مهارتی درجزیره کیش است گفت: پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی جدید بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی از 19 شهریور آغاز شده و تا 24 شهریور ادامه دارد . در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز از 21 تا 26 شهریور نام نویسی انجام می شود.

وی افزود: در مقطع کاردانی در رشته های هتلداری، گردشگری، فناوری اطلاعات، حسابداری امورمالی، حقوق ثبتی، مدیریت کسب وکار، مدیریت خدمات بندری، معماری داخلی، طراحی لباس، طراحی گرافیک و تربیت بدنی با گرایش مربیگری فوتبال در مجموع با 385 ظرفیت این دانشگاه دانشجو می پذیرد.

کمالی زاده همچنین درادامه تصریح کرد: در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز در رشته های مدیریت گردشگری، مدیریت کسب وکار، حسابداری امورمالی، حقوق ثبت اسناد و املاک و معماری با گرایش طراحی محیط داخلی نسبت به جذب دانشجو با 180 نفر ظرفیت پذیرش انجام می شود.

گفتنی است علاقمندان برای نام نویسی می توانند به سایت Sanjesh.org و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی Kish.uast.ac.ir مراجعه کنند.