به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این نشست که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش، نماینده نهاد امامت جمعه، بخشدار کیش، فرمانده نیروی انتظامی، مسئولان نهادهای نظامی، انتظامی ، امنیتی و خدمات درمانی، روسای کمیته های نوروزی و روسای جوامع واصناف در مرکز همایشهای بین المللی کیش برگزار شد.
رحیم سرهنگی با بیان اینکه میهمان نوازی فرهنگ دیرینه مردم ایران اسلامی است؛ گفت : جزیره کیش نیز درمیهمان نوازی همواره در کشور برند بوده و این رفتار درهمه حوزه های خدماتی وتجاری جزو شاخصه های جزیره کیش بوده است.
رییس ستاد سفرهای نوروزی وستاد سفرهای تابستانی تاکید کرد: حفظ کرامت انسانی همه مسافران از هرقشری و هر سطح درآمدی وظیفه تمامی خدمات دهندگان وعرضه کنندگان کالا وخدمات است و همه موظف هستیم بهترین خدمات را به میهمان کیش ارائه کنیم.
سرهنگی اظهار داشت: هیچ فعال اقتصادی حق ندارد اضافه بر قیمت های مصوب وجهی دریافت کند، همه باید برای اعتبار کیش تلاش کنند و نباید عده ای برای سودجویی بیشتر اما کوتاه مدت به برند واعتبار کیش آسیب بزنند درصورت هرگونه تخلف وتعدی از مصوبات ، قوانین ومسئولیت ها با افراد خاطی برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه قرار نیست در پیک شلوغی جزیره هزینه یکسال کسب وکار خود را بدست آوریم گفت: مسافران کیش باید با رضایت وطیب خاطر به کیش سفر کنند و پس از خاتمه سفر هم احساس رضایتمندی از ارائه خدمات ونرخ عرضه کالاها داشته باشند.
سرهنگی با اشاره به نرخ عرضه بلیت ها و محدودیت تعداد پروازها بدلیل تعداد هواپیماها بیان داشت: نظارت برنرخ بلیت ها و عرضه بلیت به مسافران واقعی باعث می شود شاهد تورم افسار گسیخته در این حوزه نباشیم.
وی درپایان براهمیت توجه به بحث سفرهای تابستانی نیز تاکید کرد و گفت: بحث جشنواره تابستانی نیز بسیار جدی است وباتوجه به اینکه با همکاری شرکت آب وبرق جزیره کیش ، شرکت آب و نیروی ماهتاب وتامین زیرساخت ها بخش زیادی از مشکلات برطرف شده و این دوشرکت متعهد شده اند کمبودهای خود را تا نوروز برطرف کنند.
همچنین باید پارادایم سفرهای تابستانی را با بررسی عملکرد مناطق گردشگری موفق دنیا قوی تر ببینیم و در جلسات تخصصی این موارد بررسی، بومی سازی واجرایی شود.