به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محسن نظرپور در این مراسم که 14 آذر در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد، با اشاره به نقش مهم رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی کیش در توسعه صنعت گردشگری منطقه گفت: از آن جا که نخستین برخورد گردشگران در بدو ورود به کیش با رانندگان تاکسی است باید رفتار مناسب آن ها بیانگر فرهنگ خوب شهروندی در جزیره باشد تا خاطره ای ماندگار در ذهن گردشگران ثبت شود.
نظرپور با تاکید بر این موضوع که رانندگان نمونه نقش مهمی در ارتقاء کیفی خدمات حمل و نقل و تکریم گردشگران و ساکنان کیش دارند افزود: رانندگان نمونه به عنوان پیشکسوتان حوزه حمل و نقل می توانند با هم افزایی و بیان تجارب ارزشمند خود به دیگران به ویژه جوانان در بهبود خدمات حمل و نقل نقش مهمی را ایفا کنند.
میثم سام بند نیز در این نشست با تقدیر از زحمات رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کیش گفت: نقش رانندگان در ارائه خدمات مناسب به گردشگران و ساکنان کیش در راستای رضایتمندی آن ها امری مهم به شمار می رود.
سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش مهم ترین مشخصه لازم برای فعالیت در ناوگان حمل و نقل کیش را قانونمداری عنوان کرد و افزود: نتایج مانیتورینگ عملکرد رانندگان در یک ماه، اعلام نظر آژانس های مربوطه، حسن رفتار با مسافران و عدم ثبت شکایت به نام راننده در سامانه 141 ، رانندگی قانونمند و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی از شاخصه های معمی است که در انتخاب و معرفی رانندگان نمونه مورد توجه قرار می گیرد.
گفتنی است، از این پس هر ماه از 2 راننده تاکسی سفید، یک راننده تاکسی زرد خطی و یک راننده مینی بوس به عنوان رانندگان نمونه حمل و نقل عمومی کیش تقدیر خواهد شد.